شرکت شهری blinkit: خروج از هیئت مدیره شرکت Urban درست بود زیرا ما در حال بررسی چیزی مشابه هستیم: مدیرعامل Zomato Deepinder Goyal

دیپیندر گویال، مدیر اجرایی زوماتو روز جمعه گفت که اقدام او برای خروج از هیئت مدیره شرکت Urban “کار درستی” است زیرا Zomato در حال بررسی ورود به این فضا است.

از آنجایی که در هیئت مدیره شرکت Urban بودم، فکر می‌کردم این کار درستی است که از آنجا کناره‌گیری کنم، زیرا در حال بررسی این فضا هستیم. گویال در یادداشتی خطاب به سهامداران گفت: اگر در نهایت به رقابت با شرکت Urban در مقیاس بزرگ بپردازیم، می دانیم که با یک تیم قدرتمند و یک تجارت بسیار با کیفیت روبرو هستیم.

گویال از 15 فوریه به عنوان یک مدیر متوقف شد. او در 15 مارس سال گذشته به عضویت هیئت مدیره آن منصوب شد.

آکشانت گویال، مدیر مالی زوماتو گفت، در حالی که در حال حاضر «تصمیم بزرگ» مربوط به ورود آنها به صنعت خدمات خانگی وجود ندارد، آنها در حال بررسی گزینه های خود هستند.

ما در Zomato چندین آزمایش کوچک انجام می‌دهیم تا راه‌هایی را بیابیم که اقتصادهای محلی بتوانند از فناوری بهره ببرند، که محصولات و خدمات را برای مشتریان در دسترس‌تر می‌کند. گویال در یادداشت گفت: خدمات خانگی یکی از این آزمایش‌ها است که در آن ما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا می‌توانیم خدمات محله‌ای مانند برق، لوله کش و غیره را برای مشتریان در دسترس‌تر کنیم یا خیر. در این مرحله، این یک تصمیم بزرگ در پایان ما نیست. در صورت وجود، شما را در مورد پیشرفت در اینجا به‌روز خواهیم کرد.»

بخش خدمات در منزل

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


اگر Blinkit وارد بخش خدمات در خانه شود، به چندین استارت آپ دیگر می پیوندد که تلاش می کنند با شرکت شهری تحت حمایت Accel رقابت کنند. ET اولین کسی بود که در 24 می سال گذشته گزارش داد که Flipkart قصد دارد وارد این بخش شود. پخش کننده تجارت الکترونیک تحت حمایت والمارت از آن زمان این سرویس را افزایش داده است. استارتاپ مدیریت امنیت Mygate که این سرویس را به تنهایی راه اندازی کرده بود، بعد از اینکه ارائه دهنده بیمه Acko و شرکت Urban با همکاری 100 کرور روپیه، خدمات شرکت Urban را در برنامه خود میزبانی کردند، شروع به میزبانی کردند. دور تامین مالی در استارتاپ

ET در 6 آوریل سال گذشته گزارش داد که تاتا دیجیتال نیز به دنبال ورود به فضای خدمات خانگی است. در طول دو سال گذشته، چندین شرکت تلاش کرده‌اند سلطه شرکت Urban را در بخشی از بین ببرند که شاهد آن بودیم که چندین بازیگر نتوانستند کشش پیدا کنند و از کاهش سرمایه در سال‌های 2016-2017 جان سالم به در ببرند.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.