شرکت همچنان به نگه داشتن نزدیک به 1 میلیارد دلار پول نقد ادامه داد ، که باند فرودگاه را از نزدیک ردیابی کرد: بنیانگذار Oyo ریتش آگاروال به کارمندان

دهلی نو: سافت بانك ، ریتش آگاروال ، بنیانگذار هتل ها و خانه های اویو پشتیبانی كرد ، به كارمندان خود در هند و سایر بازارهای جهانی گفته است كه “این شركت همچنان به نگه داشتن نزدیك به یك میلیارد دلار پول نقد ، از جمله تمام شركت های گروه ، ادامه داده و در عین حال باند پرواز را نیز پیگیری كرده است. خیلی نزدیک.’

آگاروال در حال گفتگو با کارمندان در هند ، آمریکا ، ژاپن ، چین و سایر بازارها در یک جلسه “گفتگو در کنار آتش” در کنار عضو هیئت مدیره تروی آلستد و مدیر عامل هند روهیت کاپور بود.

وی در متن جلسه ای که توسط ET مشاهده شد ، گفت: “تمرکز مدیریت این است که اطمینان حاصل کند ما یک شرکت کاملاً آماده و آماده عرضه IPO در اختیار سهامداران و اعضای هیئت مدیره خود قرار می دهیم تا تصمیم درستی بگیرند.”

آگاروال گفت که زمان مناسب برای بیرون رفتن تصمیم هیئت مدیره است.

“از طرف مدیریت ، ما آماده خواهیم بود كه یك شركت بسازیم كه آماده عرضه عمومی باشد. و موارد مختلفی مانند وضعیت بازار ، فرصت های خارج و غیره را بررسی خواهیم كرد ، كه هیئت مدیره در نظر خواهد گرفت و سپس به طور بالقوه به مشاوره در مورد جدول زمانی کمک می کند. ”

کاپور گفت که این زنجیره از ماه آگوست به بعد 30٪ در ماه رشد دارد. “و ما به حدود 40-45٪ از شبهای اتاق استفاده شده خود در هند باز گشته ایم. اما خبر خوب این است که حاشیه ناخالص ما به بیش از آنچه در گذشته بود بازگشت دارد به دلیل نحوه طراحی مجدد P&L شرکت به طور کامل …. امروز ، ما تقریباً 90٪ مدل پیش پرداخت برای شرکا ایستاده ایم. مدل کاملاً متفاوت سهم درآمد ، مدل عملیاتی کاملاً متفاوت. هزینه عملیاتی کتاب های امروز صفر است ، هزینه های عملیاتی هتل. ”

پس از شروع همه گیری در هند ، و با بیان اینکه درآمد هتل از آن تأثیر منفی گذاشته است ، اویو به استناد “فورس ماژور” پرداخت و پرداخت ماهانه معیار یا سایر مبالغ قابل پرداخت به صاحبان هتل ها با حداقل مدل تضمین در هند را به حالت تعلیق درآورد. اویو یک مدل سهم درآمد را پیشنهاد کرد که براساس آن علاوه بر سایر هزینه های فروش و بازاریابی ، هزینه کانال و هزینه های خرید مشتری ، 10٪ از درآمد خالص تولید شده در محل اقامت را از آنها می گیرد.

در ماه سپتامبر ، Oyo Hotels & Homes اعلام کرد که کارمندان خود در مرخصی با برنامه مزایای محدود در هند باید یک برنامه جداگانه داوطلبانه از شرکت را انتخاب کنند یا برنامه خود را تا فوریه 2021 ادامه دهند. “ما کاملا نمی دانیم زمانی که مشاغل و درآمد ما به سطح Covid بهبود می یابد. در چنین شرایطی ، پیش بینی نمی کنیم به این زودی دیگر نقش هایی افتتاح شوند ، “اویو در یک پست وبلاگ گفته بود.

دینش رامامورتی ، مدیر منابع انسانی جهانی اویو به ET اویو هند گفته بود كه باید حدود 2000 نفر را برای كارمندان خود در مرخصی با برنامه مزایای محدود در آوریل قرار دهد.

آگاروال در گفتگو در کنار آتش گفت که این شرکت در مارس سال جاری تصمیمی اتخاذ کرد که بر روی دو کسب و کار اصلی تمرکز خواهد کرد: هتل ها و خانه های تعطیلات و خانه های تعطیلات به یک بخش “مهم” از درآمد ، سودهای پایین و اتاق تبدیل شده اند. شماره.

“اگر من تمام مارك های خود ، Belvilla ، Dancenter ، Traum و Ferienwohnungen را كه عضوی از خانواده ما شده اند ، به عنوان بخشی از مشاغل Oyo Vacation Homes ، نزدیك به 400000 اتاق را مدیریت می كنیم. … تعداد بسیار کمی از مردم می دانند که تجارت خانه های تعطیلات چقدر بزرگ شده است. و از منظر جهانی اویو اهمیت بیشتری پیدا می کند. ”