صندوق سرمایه گذاری مشترک فرانکلین تمپلتون: فرانکلین تاریخ های رای گیری الکترونیکی را برای تصمیم گیری درباره سرنوشت شش طرح بدهی اعلام می کند

بمبئی: صندوق سرمایه گذاری مشترک فرانکلین تمپلتون روند رای گیری آنلاین را برای تصمیم گیری در مورد بسته شدن شش طرح بدهی از 26 تا 28 دسامبر انجام می دهد. سرنوشت این محصولات و پول گیر کرده در آنها به نتیجه رای گیری بستگی دارد. مشاوران سرمایه گذاری گفتند ، اگر اکثریت مالکان مالک به تصویب طرح ها رای مثبت دهند ، فرانکلین می تواند پول را با کمترین اختلال بازگرداند.

پس از پایان رأی گیری آنلاین ، فرانکلین جلسه صاحبان صندوق را با متولیان صندوق در تاریخ 29 دسامبر برگزار خواهد کرد. در حالی که سرمایه گذاران می توانند از 9 صبح در 26 دسامبر تا 6 عصر در 28 دسامبر رأی دهند ، آنها همچنین می توانند در جلسه ویدئو کنفرانس با معتمدان رای دهند. در تاریخ 29 دسامبر.

در آن روز واحدهای فروش در هر طرح اسلات جداگانه ای دارند اما مشاوران سرمایه گذاری توصیه می کنند تا 29 دسامبر منتظر نمانند زیرا کنفرانس ویدیویی می تواند با محدودیت تعداد شرکت کنندگان در این دوره روبرو شود.

صاحبان شرکت با سرمایه گذاری در بیش از یک طرح از شش طرح باید به طور جداگانه رأی دهند. آنها باید در روند رای گیری آینده از بین دو گزینه – بله و خیر – یکی را انتخاب کنند. خانه صندوق گفت ، رأی “بله” بدان معناست که نیازی به شش طرح برای فروش اضطراری اوراق قرضه برای بازخرید صندوق های بازپرداخت به مالکان مالک نیست. این رأی “نه” به این معنی است که ممکن است وجوه برای خرید و بازخرید مجدداً باز شود ، که به دلیل نیاز به فروش اوراق بهادار با قیمت های ناخوشایند برای تأمین بودجه بازخرید ، می تواند منجر به ضرر “قابل توجه” شود.

فرانکلین روز دوشنبه در گزارشی گفت: “ما می توانیم روند پول انداختن دارایی های طرح را تسریع كنیم ، درصورتی كه رضایت مالكان مالك را برای حل و فصل منظم داشته باشیم.” “ما بر این باوریم که پول انداختن مقدار زیادی از دارایی های نمونه کارها طی یک دوره زمانی به صورت منظم در مقایسه با مجبور شدن به فروش اوراق بهادار مشابه” فروش مضطرب “در یک بازه زمانی کوتاه ، نتایج بهتری را برای صاحبان سهام به همراه خواهد داشت. ”

مشاوران سرمایه گذاری گفتند که رای “بله” برای پس گرفتن بیشتر پول به سریع ترین شکل ممکن بسیار مهم است. حدود 26000 کرور از پول صاحبان کالا در شش طرح گیر افتاده است. “خانه صندوق از شش طرح گردش مالی دریافت کرده است که به نوبه خود به دلیل دستورات دادگاه ، به طور مطلوب سرمایه گذاری می شوند و سرمایه گذاران ضرر می کنند. آنها باید به نفع انحلال این طرح رأی دهند زیرا این امر اطمینان حاصل خواهد کرد كه آنها پول خود را در اولین زمان پس می گیرند. “” ویجی كوپا ، بنیانگذار Orowealth ، گفت.

فرانکلین تاریخ های رای گیری الکترونیکی را برای تصمیم گیری درباره سرنوشت شش طرح بدهی اعلام کرد

از 24 آوریل سال 2020 ، تا 27 نوامبر سال 2020 ، طرح های تحت لشکرکشی 11،576 پوند از سررسیدها ، پیش پرداخت ها و کوپن دریافت کرده اند. چهار مورد از شش طرح مذکور قبلاً مثبت بوده و نزدیک به 7226 پوند برای بازپرداخت به مالکان دارایی در دسترس است که این امر به تأمین هزینه های جاری انجام می شود. طبق خانه صندوق ، همه این پول نقد بدون هیچ گونه فروش ثانویه بازار اوراق بهادار در این شش طرح دریافت شده است.

سانتوش کامات ، CIO ، فرانکلین تمپلتون با درآمد ثابت هند گفت: “توجه به این نکته ضروری است که از 11،576 پوند کرور دریافت شده از 24 آوریل 2020 ، تقریباً نیمی از این مبلغ از اوراق بهادار با درجه” A “و” AA “دریافت شده است. ” خانه صندوق پیشنهاد داده بود که شش طرح بدهی را در 23 آوریل متوقف کند زیرا در تلاش برای کنترل فشار بازخرید به دلیل اوراق بهادار بی نقص در اوراق بهادار و بحران در بازار اوراق قرضه بود.