صندوق سرمایه گذاری مشترک ABSL صندوق Aditya Birla Sun Life ESG را راه اندازی کرد

صندوق سرمایه گذاری مشترک Aditya Birla Sun Life Aditya Birla Sun Life ESG Fund را راه اندازی کرده است ، یک طرح سهام آزاد برای سرمایه گذاری در شرکت های زیر موضوع محیط زیست ، اجتماعی و حاکمیت (ESG). NFO در 04 دسامبر افتتاح می شود و در 18 دسامبر بسته می شود.

صندوق سرمایه گذاری مشترک Aditya Birla Sun Life با ارائه دهنده پیشرو تحقیقات ESG جهانی “Sustainalytics” برای امتیازات و امتیازات ESG همکاری کرده است که فیلتر تعریف جهانی سرمایه گذاری خواهد بود. مطابق با اعلامیه مطبوعاتی ، هر شرکت در 3 ستون ESG نمره گذاری خواهد شد و بخشهای غیر مطابق مستثنی می شوند. این بیشتر براساس تجزیه و تحلیل بنیادی و پارامترهای مالی با ترکیبی از رویکرد بالا به پایین و پایین به بالا نمایش داده می شود. این صندوق سرمایه گذاری در بازار خواهد بود.

“عوامل محیطی ، اجتماعی و حاکمیت یا ESG به طور فزاینده ای فراتر از عوامل سنتی مالی ، به پارامترهای مهم تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری تبدیل شده اند. این بعد از Covid-19 اهمیت بیشتری پیدا کرده است ، بینشی که بررسی ما در 1600 به علاوه پاسخ دهندگان نشان می دهد. اکثر پاسخ دهندگان احساس کردند که نگرش آنها نسبت به ESG در تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری پس از همه گیر شدن تغییر کرده است. مفهوم ESG در هند در مرحله نوپایی است و به طور گسترده ای کشف نشده است ، اگرچه این یک موضوع ثابت در سطح جهانی است. با توجه به اینکه دولت هند اخیراً بر تمرکز ESG خود تأکید کرده و جریانهای جهانی به بخشهای متمرکز ESG و شرکتهایی که شاهد افزایش مداوم هستند ، امکان دارد این موضوع بصورت سکولار بازی کند. ”

حداقل مقدار درخواست برای این صندوق 500 Rs / – و در مضربه های Re است. 1 / – پس از آن ، در طول دوره پیشنهاد صندوق جدید. سرمایه گذاران می توانند هم در مسیر SIP و هم در مسیر Lumpsum به این صندوق بیایند. صندوق صندوق گفت که به نظر می رسد نمونه کارها از افزایش جریان به شرکتهای سازگار با ESG بهره مند شوند که احتمال ارزیابی مجدد را افزایش می دهد و برای عملکرد طولانی مدت بازار به خوبی تقویت می شود.