صندوق سرمایه گذاری مشترک HDFC HDFC NIFTY SDL Plus G-Sec ژوئن 2027 40:60 صندوق شاخص راه اندازی کرد

صندوق سرمایه گذاری مشترک HDFC HDFC NIFTY SDL Plus G-Sec Jun 2027 40:60 Index Fund را راه اندازی کرده است، یک طرح سررسید هدف با پایان باز با ریسک نرخ بهره نسبتاً بالا و ریسک اعتباری نسبتاً پایین.

پیشنهاد صندوق جدید امروز (21 مارس) برای اشتراک بسته می شود.

این طرح برای فروش مستمر و خرید مجدد ظرف پنج روز کاری از تاریخ تخصیص واحدهای تحت NFO بازگشایی خواهد شد.


این طرح توسط ویکاش آگاروال مدیریت خواهد شد.

عملکرد این طرح با شاخص NIFTY SDL Plus G-Sec ژوئن 2027 40:60 محک خواهد شد. سررسید این شاخص در 30 ژوئن 2027 (سررسید تقریباً 4.3 سال) خواهد بود. به عنوان تابعی از سرمایه گذاری های اساسی طرح، تاریخ سررسید طرح باید دو روز پس از سررسید شاخص یا روز کاری بلافاصله بعدی باشد، اگر آن روز یک روز غیرکاری باشد.

هدف سرمایه‌گذاری این طرح، ایجاد بازدهی متناسب (قبل از کارمزدها و هزینه‌ها) با عملکرد Nifty SDL Plus G-Sec Jun 2027 40:60 Index (شاخص اساسی)، مشروط به تفاوت ردیابی است.

این طرح حداقل 95 تا 100 درصد از مجموعه خود را در اوراق بهادار نشان دهنده شاخص پایه و 0 تا 5 درصد در ابزارهای بازار پول و واحدهای طرح های صندوق سرمایه گذاری نقدینگی و بدهی سرمایه گذاری خواهد کرد. این طرح دارای دو طرح است: عادی و مستقیم. . هر طرح فقط گزینه رشد را ارائه می دهد. در طول دوره NFO، حداقل مبلغ درخواست 100 روپیه و هر مقدار پس از آن است.

این طرح از یک استراتژی سرمایه گذاری خرید و نگهداری پیروی می کند که در آن اوراق بهادار دولتی موجود تا سررسید نگهداری می شود مگر اینکه برای برآورده کردن الزامات بازخرید یا متعادل کردن مجدد پرتفوی فروخته شود.

این طرح برای سرمایه گذارانی مناسب است که به دنبال بازدهی متناسب (قبل از کارمزد و هزینه) با عملکرد شاخص NIFTY SDL Plus G-Sec Jun 2027 40:60 هستند، مشروط به ردیابی تفاوت در بلندمدت و سرمایه گذاری در اوراق بهادار دولتی/ SDL، TREPS در اوراق بهادار دولتی / اسناد خزانه.