صندوق سرمایه گذاری مشترک Invesco از صندوق روند جهانی مصرف کننده صندوق رونمایی کرد

صندوق سرمایه گذاری مشترک Invesco FoF جدیدی را تحت عنوان “صندوق روند جهانی مصرف کننده صندوق صندوق سرمایه گذاری جهانی Invesco India-Invesco” راه اندازی کرده است ، صندوق سرمایه گذاری صندوق پایان سرمایه گذاری در صندوق روندهای مصرف جهانی Invesco. این صندوق 95٪ -100٪ دارایی خود را در سهام صندوق جهانی روند مصرف کننده Invesco سرمایه گذاری می کند ، یک صندوق محلی Invesco با اقامت لوکزامبورگ ، که 70٪ – 100٪ دارایی خود را در سبد جهانی اوراق بهادار سهام شرکت های سرمایه گذاری شده بر مصرف کننده اختیاری سرمایه گذاری می کند. نیازهای افراد

NFO 4 دسامبر افتتاح می شود و در 18 دسامبر بسته می شود. “در حالی که ما از بسیاری از این شرکت ها * مانند آمازون ، نتفلیکس ، اوبر ، سونی ، نینتندو در هند خدمات استفاده می کنیم ، ما قادر به سرمایه گذاری و سود نیستیم زیرا این شرکت ها / مشاغل در لیست نیستند مهمتر از همه ، سرمایه گذاران باید تنوع جغرافیایی را در نظر بگیرند ، که اغلب کمتر از حد ممکن مورد توجه قرار می گیرد زیرا بازارهای مختلف عملکرد متفاوتی دارند. نه تنها تنوع جغرافیایی باعث کاهش ریسک پرتفوی می شود ، بلکه فرصت های منحصر به فرد سرمایه گذاری را نیز ارائه می دهد و دارای پتانسیل بالقوه است. برای افزایش بازده پرتفوی ، “گفت Saurabh Nanavati ، مدیر ارشد اجرایی صندوق سرمایه گذاری مشترک Invesco.

نانواتی افزود: “پیشنهاد فعلی یکی از تلاش های ما برای ارائه سرمایه ای هندی به سرمایه گذاران هندی است که از منظر استراتژی سرمایه گذاری در بازار بی نظیر است زیرا با ظهور سبک های زندگی دیجیتال تغییراتی در عادات مصرف کننده را به خود اختصاص می دهد و معطوف به یک کشور واحد ؛ در نتیجه نمونه کارهایی با درجه همپوشانی کم و همبستگی کم با وجوه موجود ارائه می دهد. تخصیص به صندوق می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا به طور کلی ریسک نمونه کارها را کاهش دهند. ”

این صندوق از رویکرد انعطاف پذیر با تمرکز بر شرکتهایی که انتظار می رود از تغییر روند صحیح مصرف کننده ، تجارت الکترونیکی در حال حاضر ، مصرف رسانه دیجیتال ، تغییرات جمعیتی به سمت تجارب در مورد کالاهای مادی یا سبک های زندگی سالم و سایر مصرف کنندگان جهانی با دوام و غیر سود ببرند ، پیروی می کند. چرخه کالاهای با دوام.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در طول NFO Rs است. 1000 / – و در مضربی از Rs. 1 / – پس از آن برای سرمایه گذاری های SIP ، حداقل مبلغ درخواست Rs است. 500 / – و در مضربی از Rs. 1 پس از آن