صندوق سرمایه گذاری مشترک Mirae Asset صندوق خدمات بانکی و مالی را راه اندازی کرد

مدیران سرمایه گذاری دارایی Mirae Asset هند از راه اندازی صندوق بانکی و خدمات مالی دارایی Mirae Asset از روز پنجشنبه خبر داد. پیشنهاد صندوق جدید یا NFO طرح سهام آزاد با سرمایه گذاری در بخش خدمات بانکی و مالی برای اشتراک در 25 نوامبر افتتاح می شود و در 4 دسامبر بسته می شود.

این صندوق توسط Harshad Borawake و Gaurav Kochar اداره خواهد شد.

نکات برجسته اصلی این طرح:

  • این طرح ممکن است در سهام بانک های ذکر شده در هند سرمایه گذاری کند.
  • این طرح همچنین ممکن است در شرکت های مدیریت دارایی (AMC) ، شرکت های بیمه زندگی و غیر زندگی ، شرکت های دلالی ، آژانس های رتبه بندی ، صرافی ها ، شرکت های مدیریت ثروت ، شرکت مالی غیر بانکی (NBFC) ، شرکت های سرمایه گذاری خرد و Fintech سرمایه گذاری کند.
  • این طرح تلاش خواهد کرد تا شرکتهای با رشد بالا را که دارای نسبت بازده بالا هستند و دارای مزیت رقابتی پایدار هستند ، شناسایی کند. هدف این است که نمونه کارهایی از شرکت های رشد قوی را منعکس کنند که جذاب ترین ایده های سرمایه گذاری ما را نشان می دهد. این صندوق انعطاف پذیری برای سرمایه گذاری در کل سرمایه بازار را خواهد داشت.
  • علی رغم نرخ پس انداز بالای 19 درصدی در هند در برابر متوسط ​​جهانی 9 درصدی ، هند همچنان یک اقتصاد زیر بانک و دارای پتانسیل قوی برای رشد است. بخش مالی هند نفوذ کمی در میان گروه های AMC ، بیمه عمر ، بازارهای سرمایه دارد که همگی پتانسیل رشد بزرگ در این دسته ها را برجسته می کند.
  • موقعیت سرمایه بانک های هند طی چند سال گذشته تقویت شده است ، در حالی که سرمایه ردیف 1 در سال مالی 20 با 13 درصد در برابر مقررات قانونی با 25/9 درصد تنظیم شده است

“بخش خدمات بانکی و مالی نه تنها بزرگترین ، بلکه متنوع ترین و بزرگترین بخش در اقتصاد هند است. طی 2-3 دهه گذشته ، این بخش خود را از بانکها به سایر مشاغل متحد مانند NBFC ، بیمه ، AMC و فعالان بازار سرمایه تبدیل کرده است. دولت انتظار دارد كه اقتصاد هند در سالهای آینده به 5 تریلیون دلار برسد و بخش خدمات مالی و بیمه بانك (BFSI) به عنوان ستون فقرات در اقتصاد می تواند موتور كلیدی برای رشد این رشد باشد. باید به BFSI به عنوان یک داستان بلند مدت نگاه کرد و نه فقط یک نمایش چرخه ای. موضوع بهبود نفوذ خدمات مالی ، در دسترس بودن اعتبار و هدف بلند مدت دولت برای بهبود اقتصاد با بانک ها و بخش خدمات مالی همراه است و بنابراین موتور اصلی برای پیشبرد اقتصاد است. Swarup Mohanty ، مدیر عامل شرکت Mirae Asset Investment Managers India Pvt ، گفت: ما معتقدیم که با بهبود احساسات اقتصادی پسا همه گیر ، این بخش نقش مهمی در احیای اقتصادی هند خواهد داشت. آموزشی ویبولیتین

Neelesh Surana، CIO، Mirae Asset Investment Managers India Pvt. با مسئولیت محدود گفت ، “ما همچنان در بخش خدمات بانکی و مالی که در دوره پیش رو دچار تحول اساسی می شوند ، مثبت باقی می مانیم. تحول به اقتصاد سازمان یافته و همچنین تغییر بلند مدت به دارایی های مالی رشد خوبی را به دنبال دارد. این بخش با بهبود وضعیت مالی و افزایش سطح نفوذ در محصولاتی مانند بیمه و غیره فرصت های رشد ساختاری را ارائه می دهد. ”