صندوق سرمایه گذاری مشترک UTI صندوق سرمایه گذاری کوچک UTI را راه اندازی می کند

صندوق سرمایه گذاری مشترک UTI صندوق سرمایه گذاری کوچک UTI را راه اندازی کرده است ، یک طرح سهام آزاد که عمدتا در سهام کوچک سرمایه گذاری خواهد کرد. پیشنهاد صندوق جدید یا NFO در تاریخ 2 دسامبر افتتاح می شود و در 16 دسامبر برای اشتراك بسته می شود. این خانه برای صندوق اشتراک و بازخرید از 23 دسامبر مجدداً افتتاح خواهد شد.

هدف سرمایه گذاری در این طرح ایجاد افزایش سرمایه بلند مدت با سرمایه گذاری بیشتر در اوراق بهادار مربوط به حقوق صاحبان سهام و سهامداران شرکتهای کوچک است. آنکیت آگاروال مدیر صندوق طرح خواهد بود.

“مشاغل کوچک اغلب به عنوان ستون فقرات اقتصاد هند شناخته می شوند ، حضور آنها در بخشهایی است که عمدتا در زمینه تولید ، خرده فروشی ، خدمات ، ساخت و ساز و غیره فعالیت می کنند. در سالهای اخیر ، طیف گسترده ای از ابتکارات و فرصت ها توسط دولت برای ایجاد پرورش مشاغل کوچک. بنابراین ، در دراز مدت سهم شرکت های کوچک از رشد اقتصادی گسترش می یابد. ”

صندوق سرمایه گذاری کوچک سرمایه UTI تلاش خواهد کرد تا در شرکت هایی سرمایه گذاری کند که مدل های تجاری مقیاس پذیر دارند ، با مدیریت فصلی اداره می شوند و هدف آنها بازده بالایی از سرمایه سرمایه گذاری شده است. ما یک چارچوب ارزیابی ریسک 360 درجه برای کاهش خطرات اساسی داریم و برای دستیابی به سرمایه های کوچک و انتخاب شرکت های میان سرمایه ای که دارای فرصت رشد هستند تراز شده است. ” او اضافه کرد