صندوق شاخص Uti Nifty 500 Value 50: صندوق مشترک UTI صندوق سرمایه گذاری UTI Nifty 500 Value 50 Index را راه اندازی کرد.

صندوق سرمایه گذاری مشترک UTI صندوق سرمایه گذاری UTI Nifty 500 Value 50 Index را راه اندازی کرده است. [TRI].

پیشنهاد صندوق جدید باز است و برای اشتراک در 8 مه بسته می شود.

هدف سرمایه‌گذاری این طرح، ارائه بازدهی است که قبل از هزینه‌ها، با بازده کل اوراق بهادار مطابق با شاخص پایه، مشروط به خطای ردیابی مطابقت داشته باشد.
عملکرد صندوق UTI Nifty 500 Value 50 Index در برابر Nifty 500 Value 50 TRI محک خواهد شد. این طرح توسط شروان کومار گویال و آیوش جین مدیریت خواهد شد.

حداقل مبلغ اشتراک برای سرمایه گذاری در این طرح ها 500 روپیه و پس از آن به صورت مضربی از Re 1 است. حداقل مقدار SIP برای SIP روزانه، هفتگی و ماهانه 500 روپیه است و پس از آن مضربی از Re 1 است. حداقل مقدار SIP برای SIP سه ماهه 1500 روپیه است و پس از آن مضربی از Re 1 است. این طرح برنامه منظم و برنامه مستقیم – با گزینه های رشد و IDCW را ارائه می دهد.

در طول دوره پیشنهاد صندوق جدید، واحدهای طرح به ارزش اسمی 10 روپیه در هر واحد فروخته خواهد شد. این طرح اشتراک و بازخرید واحدها را با NAV قابل اجرا در هر روز کاری به صورت مستمر، ظرف پنج روز کاری از تاریخ تخصیص ارائه می‌دهد.

این طرح حدود 95-100٪ در اوراق بهادار تحت پوشش شاخص Nifty 500 Value 50 و حدود 0-5٪ در ابزارهای بدهی / بازار پول از جمله بازپرداخت سه جانبه در اوراق بهادار دولتی یا اسناد خزانه و واحدهای صندوق سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری خواهد کرد. خالص دارایی های طرح در سهام تشکیل دهنده شاخص پایه سرمایه گذاری خواهد شد. این امر با سرمایه گذاری در سهام تشکیل دهنده این شاخص انجام می شود. این طرح باید تلاش کند همان وزنی را که در شاخص نشان می دهد یا سرمایه گذاری در اوراق مشتقه در شاخص مذکور حفظ کند. این طرح برای سرمایه گذارانی مناسب است که به دنبال برآوردن نیازهای مالی بلندمدت خود هستند.