صندوق فرصت های ویژه Aditya Birla Sun Life 409 کرور روپیه جمع می کند

Aditya Birla Sun Life AMC 409 کرور از صندوق جدید خود را که صندوق فرصت های ویژه Aditya Birla Sun Life را ارائه می دهد ، جمع آوری کرده است ، در دوره NFO بین 5 تا 19 اکتبر 2020. با جذب سرمایه گذاران از سراسر کشور ، صندوق در 2 هفته NFO خود است خانه صندوق در بیانیه مطبوعاتی گفت بیش از 44000 برنامه به دست آورد.

“با وجود چالش های لجستیکی ناشی از همه گیری ، ما بیش از 44000 برنامه را از بیش از 360 مکان جذب کرده ایم. آنچه همچنین قابل توجه است سهم حاصل از کانالهای متنوع در سراسر هیئت مدیره است که قدرت توزیع ما را به عنوان یک خانه صندوق به نمایش می گذارد. قدرت فناوری ما نیز برای غلبه بر محدودیت های لجستیکی مفید واقع شده است. ”

این صندوق توسط مدیر ارشد صندوق آنیل شاه اداره می شود که نزدیک به سه دهه تجربه در زمینه تحقیقات و سرمایه گذاری سهام را با خود به همراه آورده است. تیم مدیریت صندوق همچنین شامل چانچال خاندلوال و وینود بات است.

A. بالاسوبرامانیان اضافه کرد که ، “سود دریافتی به این صندوق جدید همچنین بازتاب اشتهای روزافزون سرمایه گذاری سهام در کشور است که با توجه به توانایی بالقوه هند در آینده رشد می کند. لازم به ذکر است که این یک صندوق موضوعی با پیشنهاد سرمایه گذاری بسیار منحصر به فرد و ظریف ، بنابراین دیدن این نوع مشارکت و بلوغ سرمایه گذار دلگرم کننده است. زمان راه اندازی ما عالی بود ، برخی از آنها را در حال حاضر شاهد بازارها هستیم و معتقدیم چندین فرصت منحصر به فرد وجود دارد اهرم جلو رفتن “.

رویدادهایی مانند تغییر در مدیریت ، تغییر ساختار تجاری ، ادغام و ادغام ، تغییر سیاست دولت ، تغییرات نظارتی ، اخلال در اثر ورود جدید ، تغییرات کلان اقتصادی ، تحولات سیاسی-جغرافیایی ، رویدادهای جهانی و غیره ، می تواند شرایط خاصی را در بازار ایجاد کند ، تجارت ، بخش یا شرکت و در نتیجه فرصت های ویژه ای برای سرمایه گذاری. این طیف گسترده ای از امکانات است. صندوق فرصت های ویژه ABSL برای بازی در این مضامین و فرصت های ویژه ظهور یافته در چند وقت اخیر مانند آتمانیربهر بهارات ، اختلالات منجر به Covid ، پذیرش گسترده دیجیتال ، برنامه های عدم سرمایه گذاری دولت ، تغییر در سبک زندگی و الگوهای مصرف ، ارتقا technology فناوری و سایر موارد قرار گرفته است.