صندوق های سرمایه گذاری بیشترین میزان خروج را در ماه نوامبر در خروجی های خرده فروشی مشاهده می کنند

بمبئی: سرمایه گذاران خرده فروشی همچنان پول خود را از صندوق های سرمایه گذاری مشترک که در ماه نوامبر شاهد بالاترین میزان خروج در یک ماه گذشته بود ، برداشتند حتی با افزایش رکوردشکنی در بازار سهام.

مقامات صنعت صندوق سرمایه گذاری مشترک گفتند که شک و تردید در مورد اینکه آیا روند ادامه دار گاو نر باعث ادامه برخی سرمایه گذاران از طرح های سهام خود شده است ، گفت: آنها گفتند كه بخشي از آنها با قصد سرمايه گذاري پول به طور مستقيم در سهام و نااميدي از عملكرد چندين طرح سهام عدالت ، خارج شدند.

طرح های سهام در ماه نوامبر – پنجمین ماه متوالی برداشت – به ارزش 12،919 کرور پوند خروج داشتند. در این دوره ، سرمایه گذاران در مجموع 22،856 پوند از این طرح ها بیرون آورده اند. با این حال ، دارایی های تحت مدیریت (AUM) صنعت صندوق های سرمایه گذاری به بالاترین سطح 30 لوره کرور رسیده است که ناشی از افزایش قیمت سهام و ورودی 44،983 کرور پوند به صندوق های بدهی است.

اخیل چاتوروددی ، معاون دستیار در Motilal Oswal AMC گفت: “همه این خروجی ها به عنوان یک کلاس دارایی به طور کامل از سهام خود خارج نمی شد ، اما احتمالاً به سهام مستقیم منتقل می شد زیرا سرمایه گذاران در چند ماه گذشته موفق به کسب موفقیت شده اند.”

چاتورودی گفت که بخشی از این پول با سرمایه گذاران که می خواهند از نرخ بهره پایین و قیمت های ضعیف ملک استفاده کنند ، می توانست به املاک و مستغلات نیز منتقل شود.

ورودی به برنامه های سرمایه گذاری سیستماتیک (SIP) از 7،800 کرور در ماه گذشته به 7302 کرور پوند کاهش یافت. صندوق های سرمایه گذاری هیبریدی ، که در ترکیبی از بدهی و حقوق صاحبان سهام سرمایه گذاری می کنند ، 5،249 پوند خروج نیز داشتند.

صندوق های سرمایه گذاری بیشترین میزان خروج از کشور را در ماه نوامبر در خرده فروشی مشاهده کنید

“این تجمع بسیار شدید بوده و هنوز تردید در مورد سهام بین سرمایه گذاران وجود دارد. سرمایه گذاران در حال چگونگی تخصیص سهام به سهام هستند که از بهبود اقتصادی می شنوند و ما به واکسن نزدیکتر هستیم. “می گوید آناند واراداراجان ، رئیس تجارت ، صندوق سرمایه گذاری تاتا.

با از بین رفتن بسیاری از سرمایه گذاری ها در طرح های سهام ، حتی پس از فرسایش ارزش ها به دلیل سقوط بازار سهام در فوریه-مارس ، سرمایه گذاران خرده فروشی سرمایه گذاری های خود را به دلیل انتظارات به زودی برای فروش منحل کرده اند. همه دسته صندوق های سرمایه گذاری مشترک در ماه نوامبر جریان خروجی داشتند.