طراحی داخلی و دکوراسیون منزل

چگونه می توانید یک مجمع 65 ساله با 1000 عضو تیم را در بیش از ده واحد ادغام کنید؟

این شرکت هنگامی که شرکت زیرساخت مالزی به آن سفارش داد مناطق عمومی دفتر جدید خود را در کوالالامپور طراحی کند ، این چالشی بود که پیش روی وزارت طراحی (MOD) قرار گرفت.

این هتل شامل لابی طبقه همکف و سه طبقه فوقانی (سطح 8 تا 10) ساختمانی است که توسط شرکت کلوپ معماری ایده پردازی شده است.

برای این منظور ، وزارت دفاع “مجموعه ای از تجربیات فضایی طراحی شده را ایجاد می کند که هدف آن متعادل نگه داشتن میراث YTL از حرفه ای بودن شرکت با نگرش به جلو و آینده است که شامل تغییر است”.

طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی کلوپ معماری

وارد ساختمان شوید و آنچه بلافاصله آشکار می شود یک لابی سر به فلک کشیده و هفت طبقه است که امکان ایجاد ترس و کوتوله در حد متوسط آسیایی را دارد.

گرچه تحت نظارت وزارت دفاع ، به مطالعه ای در زمینه تناسب ، کنترل نور و استفاده منظم از مواد تبدیل شده است.

دیوارها با سنگ مرمر سفید بوگاتسا با رشته های عمودی پوشانده شده اند که با بالا رفتن از قسمت بالا ، به طور فزاینده ای گسترده می شوند و احساس سبک شدن صعودی را ایجاد می کنند.

برشهای افقی و همچنین برآمدگی هایی ایجاد شده است که همه آنها با لهجه های برنز برای شکستن صعود رنگی هستند.

آویزان از سقف ، یک نصب هنری پر زرق و برق است که توسط استودیوی Sawada Design ساخته شده است و دارای اشکال آلی فلزی ، سفید و برنز مانند ابر است که با کابل های فولادی آویزان شده است.

صندلی ها در یک سری طاقچه های غرفه معماری ساخته شده اند که از تزئینات فلزی انفجار مهره برنز ساخته شده و مجهز به نیمکت بارسلونا از Knoll است.

آنها نه تنها فضایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند تا بتوانند از شکوه لابی لذت ببرند ، بلکه به عنوان مکان های انتظار نیز مضاعف می شوند.

غافل از ورودی لابی آسانسور است که با یک روکش برنز مات ساخته شده است. فراتر از آن ، همان پالت مواد منضبط همچنان ادامه دارد.

سطح 8 تا 10 از یک کافه ، مناطق ملاقات باز و بسته و یک اتاق کار 122 نفره تشکیل شده است.

نقطه کانونی بدون شک پیشخوان کافه گرانیت خمیده و خاکستری است ، که در نقطه مقابل آن قفسه های برنزی و سقف و دیوارهای بلوط پوشیده شده است.

یک گرانیت شکاف دار لبه دار به کسانی که در جستجوی اسپرسوها و شیرینی های پخته شده هستند ، خوش آمد می گوید و در یک گرانیت صاف و کنجد سیاه روی پیشخوان خدمت می کند.

یک راه پله مارپیچی کاملاً زیبا در کنار آن قرار دارد که تا سطح 9 و 10 متصل می شود ، ظاهری شبیه قفس که با میله های عمودی برنز با روکش پودر روی تختی از سنگریزه سیاه نشسته و روی آن با یک نرده چرمی ساخته شده است.

هر سه سطح دارای فضاهای اجتماعات در اندازه ها و تنظیمات مختلف هستند ، از میزهای عمومی گرفته تا نشیمن ها ، اتاق های جلسات نیمه بسته و یک اتاق.

متحد کردن آنها یک پالت گرم و تسکین دهنده است که از بلوط گرم روی دیوارها و سقف ، کف مرمر نقره ای نقره ای و روکش فلزی سیاه و سفید با پوشش پودر برای وسایل روشنایی تشکیل شده است.

از پارچه مارک آلمانی Saum & Viebahn برای پوشش صندلی در کافه ، ضیافت و غرفه ها استفاده کرده است که برای نگهداری آسان و کیفیت استفاده بالا انتخاب شده است.

این میزها یا از سنگ مرمر سیاه یا از سنگ مرمر سفید برخوردار هستند.

برای تعیین مرزهای آنها ، کف اتاق های جلسات محصور با کاشی های فرش از مجموعه Net Effect Interface پوشانده شده است.

باید دید که آیا طراحی MOD قادر به اتحاد کارکنان YTL است اما از نگاه همه چیز ، به نظر می رسد که در مسیر درست قرار دارد.