طرح لبخند دیجیتالی – دکتر یوسف رفیع دندانپزشک زیبایی در کرج

علاوه بر این، حین حرف زدن، لبخند زدن، و نیز خندیدن از بیمار فیلم گرفته می شود تا اطلاعات دقیق مربوط به حرکات ماهیچه ها و تقارن چهره ثبت شوند. اگر تا اینجا این مطلب را خوانده اید و با خودتان فکر میکنید آیا طراحی لبخند دیجیتال واقعاً به دردسرش می ارزد یا نه باید به شما بگوییم روش اصلاح طرح لبخند دیجیتالی جزو دقیق ترین، زیباترین و پیشرفته ترین نوع لمینیت دندان است که نتایج آن مطمئنا بسیار فوق العاده و جذاب تر از لمینت استاندارد خواهد بود.

طراحی لبخند با نرمافزار طراحی لبخند دیجیتال چه مزایایی دارد؟ طرح لبخند برای هر فرد بستگی به اجزای صورت و نوع پوست، رنگ مو، رنگ دندان، نمای دندان و بافت لثه و موارد بسیار دیگری دارد که دندان پزشک زیبایی باید در نظر بگیرد. در طراحی لبخند با کامپیوتر از ابزار مختلفی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به نرم افزارهای زیبایی و برخی سخت افزارها مانند اسکنر سه بعدی دندان، کد کم و مانند آن ها اشاره نمود. علاوه بر این، این فرصت را دارد که مدل سه بعدی و تصاویر قالب لبخندی که قرار است پس از تکمیل درمان برای او خلق شود را بهبود بخشد.

عکس برداری پرتو مخروطی : سی تی پرتو مخروطی در دندانپزشکی نوعی توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن) است که در آن از تجهیزات خاصی استفاده میشود تا تصاویر سه بعدی از دندانها، بافت نرم، مسیرهای عصبی و استخوان در یک عکس، به دست بیاید. با این تصاویر می توانید روی آنچه از درمان انتظار دارید نگاه اجمالی فوری داشته باشید، علاوه بر این، آنچه دندانپزشک برای خلق یک نمونه فیزیکی در آزمایشگاه دندانپزشکی لازم دارد را در اختیار وی قرار می دهد. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین افزایش انواع روش ها و درمانهای زیبایی در سال های اخیر مقوله دندانپزشکی نیز از این مهم بی طراحی لبخند دیجیتالی چیست تاثیر نبوده است.

تصاویر و ویدئوها کمک می کنند آزمایشگاه نمونه واقعی تری بسازد، که ممکن است زیبایی چهره و دیگر جنبه های مهم را شامل شود. مواد اوليه به کار رفته شامل سراميک های نانو کريستالی بوده که با داشتن حداکثر زيبايی و مقاومت بالا نهايت رضايت در لبخند را برای شما فراهم می آورد. یک دندانپزشک عالی باید به تمامی اصول زیبایی شناختی آگاه بوده و از فناوری ها و تکنیک های روز استفاده کند تا بتواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد. جهت بدست آوردن زیبایی دندان نیاز به مراجعه به دندانپزشک متخصص و ماهر می باشد.