غذاهای Rebel: شرکای وندی با Rebel Foods برای افتتاح 250 آشپزخانه ابر در هند

سرویس سریع رستوران های زنجیره ای شرکت وندی برای راه اندازی 250 آشپزخانه ابر در سراسر هند با Rebel Foods معامله ای انجام داده است.

به عنوان بخشی از این معامله ، غذاهای شورشی با رستوران های سیرا نوادا ، که دارای حق امتیاز برتر هند برای وندی است ، همکاری می کنند تا آشپزخانه های ابر زنجیره ای فست فود مستقر در ایالات متحده را در این کشور توسعه و اداره کند.

کالول بانرجی ، بنیانگذار Rebel Foods ، گفت: “این یک همکاری در حال تغییر بازی است.” “برای نسل های طولانی ، مارک های تولید کننده ملی فقط به یک استراتژی آجر و ملات متکی بودند و طی دهه ها سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام دادند. با مشارکت با Rebel شبکه غذایی آشپزخانه های موجود در هند ، وندی دسترسی فوری به مقیاس سریع در سراسر کشور ، در سطوح بسیار پایین تر از سرمایه ، خواهد داشت. ”

بر اساس گزارشی از بلومبرگ ، وندی در حالی که به دنبال گسترش در هند است ، موارد منوی خود را محلی کرده است که شامل فلفل قرمز مرغ ، سیب زمینی سرخ کرده ، و سیب زمینی است.

مشارکت با Rebel ، وندی را از حضور در سراسر هند و همچنین دانش فنی محلی برخوردار می کند. سبک زندگی پر سر و صدا افراد ساکن در شهرها به رشد مارک های فقط تحویلی کمک می کند. و همه گیری Covid-19 فقط این روند را تسریع کرده است.

در 18 ماه گذشته ، Rebel از شبکه آشپزخانه ابری خود استفاده کرده است تا به طرز پرخاشگرانه ای به دسته های جدیدتر مانند کیت های آماده برای پخت ، گوشت ، میان وعده های بسته بندی شده و سرمایه گذاری در 12 مارک تجاری گسترش یابد. این به شرکت کمک می کند تا اقتصاد بهتری را از بازار ارائه دهد ، و جمع آوری کنندگان اهرم Swiggy و Zomato برای جلب مخاطبان گسترده تر.

آشپزخانه های ابری فضای تجاری املاک و مستغلات دارای مجوز مقرون به صرفه و همچنین بازاریابی ، فناوری ، تعمیر و نگهداری و تخصص کسب و کار را برای افتتاح و راه اندازی یک مارک مجازی با هزینه کم سرمایه ارائه می دهند. دیگر بازیکنان این بخش شامل Ghost Kitchens، CloudKitch، KitchenCentre، FoodCoWorks، KloudKitchen، Smart Co Kitchens و Travis Kalanick با پشتیبانی City Storage System هستند.

بر اساس گزارشی از گزارش ها و داده ها ، پیش بینی می شود بازار آشپزخانه ابر در هند که سال گذشته بیش از 160 میلیون دلار ارزش داشت ، با رشد 18 درصدی همراه باشد.

به طور جداگانه ، سیرا نوادا 150 رستوران سنتی وندی ایجاد خواهد کرد.

“ابیگل پینگل” ، مدیر ارشد توسعه شرکت وندی ، در بیانیه ای گفت.