فرانکلین تمپلتون: فرانکلین از دارندگان شرکت می خواهد تا از تصمیم متولیان برای پایان دادن به شش طرح پشتیبانی کنند

بمبئی: صندوق سرمایه گذاری مشترک فرانکلین تمپلتون از صاحبان شرکت خواسته است به تصمیم متولیان برای پایان دادن به شش طرح بدهی رأی دهند. این در حالی است که دیوان عالی روز پنجشنبه رای داد که خانه صندوق باید رضایت مالکان را برای بستن این طرح ها جویا شود.

سانجی ساپره ، رئیس ، مدیر دارایی فرانکلین تمپلتون در این نامه گفت: “ما برای روند مرتب مرتب شدن رضایت شما را جلب می کنیم و معتقدیم که این امر به بهترین نتیجه ممکن برای دارنده های دارایی منجر خواهد شد.” “در شرایط عادی بازار ، فرصت تصفیه دارایی ها با ارزش منصفانه با گذشت زمان افزایش می یابد.”

خانه صندوق پیشنهاد داده بود که شش طرح بدهی که 26،000 کرور پول سرمایه گذار را اداره می کرد ، در 23 آوریل متوقف شود زیرا در تلاش برای کنترل فشار بازخرید به دلیل نقدینگی اوراق بهادار در اوراق بهادار و بحران در بازار اوراق قرضه بود.

فرانکلین گفت: صاحبان سهام در روند رای گیری آینده دو گزینه دارند – بله یا خیر.

خانه صندوق گفت ، رأی “بله” به این معناست که شش طرح برای فروش اضطراری اوراق قرضه برای بازخرید صندوق های بازپرداخت به مالکان دارایی مورد نیاز نیست. به گفته این “رأی منفی” به این معنی است که وجوه باید برای خرید و بازخرید مجدداً باز شود ، که به دلیل نیاز به فروش اوراق بهادار با قیمت های اضطراری برای تأمین مالی بازخرید ، می تواند منجر به ضررهای “قابل توجه” شود.

ساپره گفت ، در صورت مجاز بودن طرح ها برای انجام تصفیه منظم ، اوراق بدهی موجود در صندوق ها می توانند با ارزش منصفانه قابل تصفیه باشند. در نامه فرانکلین آمده است: “این امر به فروش اضطراری اوراق بهادار ارجح است که اگر هجوم بازخرید منجر به تصفیه اضطراری اوراق بهادار با قیمت های بسیار کمتر از ارزش قابل تحقق آنها در شرایط عادی بازار شود ،”