فرانکلین هند می گوید در صورت لغو برنامه ، ممکن است سرمایه گذاران ضرر کنند

توسط رهول ساتیجا


مدیریت دارایی فرانکلین تمپلتون هند در صورت مخالفت با طرح آن برای خاتمه دادن بیش از 4 میلیارد دلار وام بدهی که در اوایل سال جاری مسدود کرد ، به سرمایه گذاران در مورد ضررهای احتمالی هشدار داد. براساس بیانیه روز دوشنبه شرکت ، رای گیری الکترونیکی 26 تا 28 دسامبر در مورد برنامه مدیر دارایی انجام می شود.

فرانکلین به دنبال موافقت اکثر صاحبان شرکت در پیشنهاد خود برای خاتمه شش برنامه ای است که در ماه آوریل بسته شده بود ، که 308 میلیارد روپیه (4.2 میلیارد دلار) در بزرگترین تعطیلی صندوق اجباری هند تاکنون قفل شده است. دادگاه عالی کشور در تاریخ 3 دسامبر از مدیر دارایی درخواست کرد اقدامات خود را برای ملاقات با دارندگان واحدها طی یک هفته آغاز کند ، زیرا موافقت کرد که فرجام خواهی فرانکلین را علیه حکم دادگاه بدوی که پایان دادن به وام های بدهی بدون رضایت سرمایه گذار را مسدود کرده بود ، مورد رسیدگی قرار دهد.

در مورد انتقال دیوان عالی به اینجا بخوانید اگر سرمایه گذاران به قطعنامه رأی بدهند ، در صورت دریافت حجم زیادی از بازخرید ، وجوه توقیف شده “بلافاصله بازگشایی می شوند و ممکن است نیاز به تصفیه اضطراری اوراق بهادار داشته باشند.” . “این ممکن است منجر به فروش مضطرب اوراق بهادار به منظور تأمین بازخریدهای دریافتی شود.” دادگاه عالی قرار است دادگاه را در تاریخ 9 دسامبر مورد رسیدگی قرار دهد. – با کمک Upmanyu Trivedi.