ماشین اصلاح مک استایلر

امروزه در هر خانه‌ای می‌توان ریش‌تراشی که برای مصارف خانوادگی ماشین اصلاح مک استایلر استفاده می‌شود، به‌ویژه در مواقع افزایش بیماری‌های عفونی، نیاز به یک ریش تراش خوب کاملا ملموس است. اگر از آن دسته افرادی هستید که مرتبا برای اصلاح موهای خود به آرایشگاه مراجعه می کنید، توصیه می شود هزینه های خود را کاهش دهید یا حداقل از انتقال بیماری های مختلف به خود و خانواده تان یک تیغ خوب جلوگیری کنید و سر و صورت خود را بتراشید. برند Moser و بیرون رفتن از خانه و رفتن به آرایشگاه را به حداقل برسانید.

 

چه نوع ماشین اصلاح مک استایلر برای مصارف خانگی بخریم؟

ریش تراش ها را می توان به سه گروه زیر تقسیم کرد:
1- ریش تراش: این نوع ریش تراش یک دستگاه یکبار مصرف است و فقط برای اصلاح صورت قابل استفاده است و اکثر آقایان برای اصلاح و تراشیدن ریش از آن استفاده می کنند.

2- ریش تراش سر و صورت دو کاره: این نوع ریش تراش دارای تیغه قابل تنظیم ماشین اصلاح شارژی mac نیز می باشد و در ضمن قابلیت نصب شانه هایی با سایزهای مختلف برای تنظیم ارتفاع مو روی آن دارد ماشین اصلاح مک استایلر و دارای برندهای مختلف می باشد.مثل قهوه ای موزر، فیلیپس و غیره البته قدیمی ترین از این نوع و همچنین بهترین را می توان موزر معرفی کرد که ریش تراش قدیمی است که در لینک زیر می توانید آن را تهیه کنید.
3- ریش تراش های سه تیغه: این نوع ریش تراش ها دارای تیغه های چرخشی هستند که قابلیت اصلاح صورت و بدن را به صورت صفر کاتر دارند و دارای مخزن داخلی هستند که مانند جاروبرقی موهای آراسته را جمع می کند.

 

اکنون که کمی با امکانات و عملکرد هر گروه آشنا شدید، می توانید بر اساس نیاز خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته برای مصارف خانگی که تمام خانواده از ریش تراش استفاده می کنند، گزینه 2 ممکن است مناسب تر باشد زیرا به راحتی قابل تنظیم برای اصلاح در سبک های مختلف است.

قیمت خرید ماشین اصلاح مک استایلر 5807

این نوع تجهیزات اصلاح الکتریکی را می توان علاوه بر ماشین اصلاح مک استایلر دسته قبلی در دو گروه دیگر به ترتیب زیر دسته بندی کرد:

1- قابل شارژ: این گروه علاوه بر قابلیت استفاده با برق مستقیم، ماشین اصلاح مک استایلر 5807 دارای باتری داخلی نیز می باشد که در مواقع قطعی برق یا مسافرت ها و یا حتی حمام به راحتی قابل استفاده است اما در مواردی که فقط با باتری خود کار می کند. آنها قدرت موتور شما را کاهش می دهند.

2- غیر قابل شارژ ( برق مستقیم ) : این اصلاح کننده ها نیز فقط با برق شهر کار می کنند و برای استفاده از آنها باید کابل را به پریز وصل کرد . این گروه معمولاً از توان بالاتری نسبت ماشین اصلاح شارژی mac به مدل های شارژی برخوردار است زیرا قطعات آن برای مصرف برق بالا و نه باتری ساخته شده و کیفیت بالایی دارند.

 

اگر می خواهید بهترین ماشین اصلاح را برای سفر انتخاب ماشین اصلاح مک استایلر کنید، بهتر است مدل های شارژی را خریداری کنید و اگر می خواهید یکی از صدها مدل موجود برای مصارف خانگی را خریداری کنید، مدل های برقی می توانند شما را از خرید ماشین اصلاح برای خیلی ها نجات دهند. سال آهسته آهسته در لینک زیر می توانید یکی از نمونه های سفر را مشاهده کنید.
با این حال، اکثر آقایان نیز به دنبال ریش تراش هستند که بخواهند سال ها از آن استفاده کنند، بسته به هزینه ای که می خرند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، اگر به گزینه سفر نیاز ندارید، مدل ریش تراش را پیشنهاد می کنیم. سر و صورت خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان های مختلف از آن برای تراشیدن سر، اصلاح صورت و حتی اصلاح بدن خود استفاده کنید.

 

نحوه تشخیص اصالت ماشین اصلاح شارژی mac برای خرید:

یکی از سخت ترین کارها در خرید هر یک از برندهای ریش تراش، تشخیص مدل اصلی از مدل تقلبی است.تقریباً تمامی مدل های ریش تراش معروف و محبوب مانند فیلیپس، براون، کیمی، موزر و …. مدل و مدل تقلبی هایی وجود دارد که برای داشتن کیفیت بهتر باید مراقب خرید نمونه اصلی باشید.
در زیر برخی از مشخصاتی که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید ماشین اصلاح مک استایلر آورده شده است.

مارک یا با کشور سازنده مشخص شده است: مثلاً برند فیلیپس هلند و برند براون آلمان است و موزر نیز از آلمان است. (برخی از برندها مانند کیمی در چین تولید و برندسازی می شوند و نمی توان گفت تقلبی هستند)
کیفیت بالا: یکی دیگر از ویژگی های محصول اصلی کیفیت بالای آن نسبت به نمونه های تقلبی است.
جعبه و کارتن: بسیاری از نمونه های تقلبی علاوه بر ماشین اصلاح شارژی mac بی کیفیتی، جعبه یا کارتن ندارند که باید از آنها پرهیز کرد.
قیمت پایین: یکی دیگر از ویژگی های دستگاه های تقلبی با اصل، قیمت کمتر نمونه تقلبی نسبت به اصل است.

نتیجه گیری نهایی:

پس از تهیه و خرید یک ماشین اصلاح خوب که تمام نیازهای شما را برآورده می کند، بهتر است با توجه به هزینه ای که برای خرید آن دارید، آن را تمیز و روغن کاری کنید و همچنین عمر مفید آن را افزایش داده و آسیبی به آن وارد نکنید.