مشتری Kulkarni Inc.، استارت‌آپ فناوری مستقر در پونا، Websym، قرارداد بزرگی را با Deloitte India می‌بندد، دارایی‌های IoT Tezeva و FactoryWize را خریداری می‌کند.

تحت هدایت Kulkarni Inc.، یک سرمایه گذاری بانکی مشاوره مالی و سرمایه گذاری، Websym، یک استارتاپ فناوری پیشرفته و مستقر در پونا، اخیراً یک قرارداد قوی با Deloitte (Deloitte India) بسته است. این معامله حول به دست آوردن دو دارایی فناوری اصلی Websym، Tezeva و FactoryWize می چرخد، که در حوزه فناوری به دلیل قابلیت های IoT (اینترنت اشیا) فوق العاده و پر تقاضا شناخته شده اند. Tezeva به عنوان یک پلتفرم محصولات متصل پیشرفته، به OEM ها (سازندگان تجهیزات اصلی) کمک می کند تا دارایی ها و محصولات از راه دور را نظارت کنند و سلامت و عملکرد آنها را در زمان واقعی ردیابی کنند، در حالی که FactoryWize تضمین می کند که تولید کنندگان نه تنها می توانند عملیات خود را ساده کنند، بلکه سودآوری و کارایی خود را نیز افزایش دهند.

به عنوان بخشی از این معامله، علاوه بر خرید محصولات اینترنت اشیا، Deloitte India، با هدف گسترش توانایی های اینترنت اشیا، تیم رهبری و کارشناسان ارشد Websym را نیز جذب کرد تا بتوان از تجربه گسترده آن در این فرآیند برای توسعه یکپارچه استفاده کرد. از عملیات و خدمات. این خرید پرسود نه تنها نشان دهنده کیفیت توسعه محصول ممتاز و متناسب با صنعت Websym است، بلکه نشان دهنده استعدادهای این شرکت است.

شرکت کولکارنیسیم اسپات لایت

در مورد این خرید، پاراگ کولکارنی، رئیس شرکت کولکارنی، گفت: «در شرکت کولکارنی، ما به نقش خود به عنوان تسهیل کننده خرید موفق Websym’s Tezeva و FactoryWize توسط Deloitte India افتخار می کنیم. این معامله نشان‌دهنده شتاب رو به رشد در دارایی‌های دیجیتال و فضای اینترنت اشیا است که منعکس‌کننده چشم‌انداز در حال تحول راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری و تأثیر آنها بر مشاغل است. همانطور که شاهد این افزایش معاملات هستیم، ما همچنان متعهد به حرکت در چشم انداز کلان و ارائه راهنمایی های استراتژیک برای سازمان هایی هستیم که به دنبال سرمایه گذاری از فرصت های ارائه شده توسط انقلاب دیجیتال هستند. .، گفت: «برای ما مایه مباهات است که وبسیم دستی را برای تضمین این قرارداد بزرگ با دیلویت هند، دومین قرارداد منعقد شده ما در شش ماه گذشته، تضمین می کنیم.» وی با صحبت در مورد اهمیت مشارکت های استراتژیک و ضرورت آن ها در بازار، افزود: «چشم انداز کنونی در سطح کلان فرصت های عظیمی را برای مشارکت ها و اکتساب های استراتژیک ارائه می دهد. از طریق چنین همکاری هایی است که شرکت ها می توانند از قدرت فناوری استفاده کنند و خود را به سمت رشد، دگرگونی و پیشی گرفتن از رقبا سوق دهند.”

آشیش ننه، موسس Websym، با بیان دیدگاه خود در مورد نقش کلیدی شرکت Kulkarni در نقطه عطفی که معامله Deloitte را نشان می دهد، گفت: “زمانی که تصمیم گرفتیم برای وبسیم سرمایه جمع آوری کنیم یا گزینه ای را برای جستجوی یک خریدار استراتژیک بالقوه در نظر بگیریم. ما متوجه شدیم که این یک فرآیند نسبتاً پیچیده و پیچیده خواهد بود. در طول تقریباً 1.5 سال، خود را درگیر دو تا سه خریدار بالقوه دیدیم و با چالش‌هایی مواجه شدیم که در آن مجبور بودیم به دقت گزینه‌های خود را بسنجیم و انتخاب‌های سختی انجام دهیم و همچنین کاهش دهیم. برخی از پیشنهادات به دلیل مسائل مربوط به ارزش گذاری یا تطبیق. ثابت شد که داشتن یک مشاور استراتژیک و مالی که درک عمیقی از ارزش گذاری و چشم انداز ادغام و اکتساب (M&A) دارد، در کمک به ما در اتخاذ این تصمیمات پیچیده بسیار مهم است. پاراگ تزلزل ناپذیری را در اختیار ما قرار داده است. تخصص فنی و بینش او نقشی حیاتی در کمک به ما در اتخاذ تصمیمات آگاهانه ایفا کرد که پیامدهای مالی و شغلی قابل توجهی برای افراد متعدد از جمله کارمندان ما داشت. Websym در اوایل سال 2023 قراردادی را با Deloitte India منعقد کرد و من می‌خواهم از Parag به خاطر همه کمک‌ها و توصیه‌های ارائه شده در طول سفر خرید ما تشکر کنم.

Subramhanya Hathwar، بنیانگذار Websym، با تکرار افکار Nene، اظهار داشت: «ساخت یک شرکت محصول IoT به ترکیبی از تفکر رویایی، تخصص فنی و راهنمایی استراتژیک نیاز دارد. در حین ارزیابی پیشنهادات متعدد روی میز، ما بر روی هم افزایی بالقوه با خریدارها با توجه به چشم انداز استراتژیک، تمرکز بازار و دسترسی در چندین جغرافیا تمرکز کردیم. پاراگ و تیم او در ارزیابی گزینه‌های ساختاربندی چند معامله با در نظر گرفتن نیاز به اطمینان از برآورده شدن منافع همه سهامداران به ما کمک زیادی کردند. بسیاری از اوقات، آنها فراتر از وظایف خود و ارائه ایده های نوآورانه ای که بینش های مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه را در اختیار ما قرار می داد، فراتر رفتند. دانش و مشاوره عمیق آنها در انتخاب هایی که در حین نهایی کردن معامله انجام دادیم بسیار مؤثر بود. می‌خواهم از پاراگ برای حمایت، راهنمایی و کمک ثابت‌قدمش در طول دوره 18 ماهه زمانی که قرارداد منعقد شد، تشکر کنم.»

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید

با توجه به پیشرفت تکنولوژیکی که شروع Industry 4.0، آخرین فصل از انقلاب صنعتی، آغاز شده است، صنعت خدمات مالی باید بیشتر و بیشتر بر روی انجام ارزیابی‌ها بر روی موارد نامشهود مانند دستگاه‌ها و فرآیندهای IoT تمرکز کند. در حالی که چنین ارزیابی‌هایی وظایف اضطراری در بخش BFSI هستند، شرکت Kulkarni قبلاً با موفقیت این تغییر را رهبری کرده و به بسیاری از مشتریان خود در انجام معاملات، معاملات، ادغام‌ها و خریدهای اساسی در حوزه نوپا کمک کرده است.

CA Pushkar Kulkarni، مشاور، شرکت Kulkarni، با روشن کردن تلاش‌هایی که شرکت Kulkarni برای موفقیت کسب دارایی‌های Websym انجام داده است، گفت: «انجام یک ارزیابی جامع بسیار فراتر از خرد کردن اعداد در صفحات گسترده اکسل است. این شامل بررسی سناریوهای مختلف استرس، تجزیه و تحلیل چشم انداز رقابتی، و انجام تحقیقات دقیق است. این قرارداد آغاز عصر جدیدی را برای تراکنش‌های بزرگ‌تر IoT و دارایی‌های دیجیتال در اقتصاد جنوب آسیا تأیید می‌کند. دکتر جاگدیش، کارشناس ارشد شرکت کولکارنی، افزود: «ارزش‌گذاری محصولات و خدمات فناوری اطلاعات بسیار عجیب است، زیرا طعمی از مواد مجازی و ناملموس دارد. اندازه گیری ارزش دارایی های فناوری اطلاعات و همچنین پتانسیل آن در بازار به خودی خود یک سفر عالی بود.

CS Rucha، Associate، Kulkarni Inc.، بیشتر در مورد این معامله توضیح داد و گفت: “نامه قصد (LOI)، یادداشت تفاهم داخلی (MOU) و توافقنامه قطعی پایه و اساس یک معامله موفق است که مستلزم بررسی دقیق قوانین است. مفاد، ارزیابی ریسک، و اطمینان از منافع همه طرف های درگیر. نقش ما حفظ یکپارچگی این معامله و حفظ بالاترین استانداردهای مشاوره حقوقی بود.»

برای معامله Websym-Deloitte نیز، مانند تمام فرآیندهای خدمات مشتری، Kulkarni Inc. تعهدی تزلزل ناپذیر نسبت به ارائه بالاترین سطح خدمات و مشاوره از خود نشان داد. این امر موجب قدردانی شرکت سرمایه گذاری بانکداری از سوی استارتاپ فناوری شد. برای مثال، Unmesh Bhathija، بنیانگذار Websym، در مورد حق بیمه ای که به شرکت از شرکت Kulkarni دریافت می کند، صحبت کرد و گفت: «با حمایت تیم اختصاصی ما و تخصص شریدار، حسابرس قانونی ما و پاراگ، مشاور ما، ما توانسته‌ایم از پیچیدگی‌های این معامله عبور کنیم و از رعایت بالاترین استانداردهای حاکمیت شرکتی اطمینان حاصل کنیم. من از خرید موفقیت آمیز Tezeva و FactoryWize توسط Deloitte India هیجان زده هستم. این قرارداد نه تنها یک نقطه عطف مهم برای شرکت ما است، بلکه پتانسیل رشد بسیار زیاد در صنعت اینترنت اشیا را نیز برجسته می کند.

به طور مشابه، شریپاد شینگه، بنیانگذار وبسیم، اظهار داشت: “مشارکت حسابرسان قانونی ما در فرآیند معامله، تضمین شفافیت، دقت و پایبندی به الزامات قانونی بسیار ارزشمند بوده است. تعهد Websym به ارائه راه حل های فناوری پیشرفته همراه با اقدامات مالی قوی ما را به عنوان یک شریک قابل اعتماد در سفر تحول دیجیتال قرار داده است.”

CA Shreedhar Pathak، حسابرس قانونی Websym، اظهار داشت: “افشای منصفانه و شیوه های حسابداری صادقانه نقش مهمی در اطمینان از صحت و قابلیت اطمینان داده ها ایفا می کند، که در انجام معاملات بسیار مهم است. این شیوه ها نه تنها اعتماد به سرمایه گذاران بالقوه را القا می کنند. بلکه پایه محکمی برای تصمیم گیری آگاهانه در طول فرآیند معامله فراهم می کند.

شرکت Kulkarni که توسط فارغ التحصیلان دانشکده بازرگانی هاروارد، پاراگ کولکارنی، تأسیس شده است، که به دلیل تخصص خود در محصولات مالی مختلف، از جمله ارزش گذاری سهام، ارزش گذاری مشتق، اتحادیه بدهی، قرارداد بنیانگذاران، و برنامه ریزی جانشینی، در میان دیگر موارد شناخته شده است، در دهه گذشته، فضای خود را در صنعت خدمات مالی حک کرد. در حال حاضر، این شرکت که سفر خود را به عنوان یک سازمان تحقیقاتی در این بخش آغاز کرد، سابقه مدیریت 2.3 میلیارد دلار بدهی، سهام و ابزار ترکیبی برای چندین شرکت در سراسر هند، سنگاپور، ایالات متحده آمریکا و اروپا را دارد. تصمیم گرفته شده است که میراث خود را با بخشی از بسیاری از فرآیندهای مالی بیشتر، بیشتر کند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

سلب مسئولیت – محتوای فوق غیر ویرایشی است، و ET بدینوسیله هرگونه و همه ضمانت‌های بیان شده یا ضمنی مربوط به آن را رد می‌کند و هیچ یک از محتواها را تضمین، تضمین یا لزوماً تأیید نمی‌کند.