مشوق های شهرت: اخطارهای بازیابی به احتمال زیاد برای دو شرکت خودروهای برقی از طریق شرکت های FAME

دهلی نو: افراد مطلع گفتند که مرکز احتمالاً پس از انجام تحقیقات به این نتیجه رسید که این دو شرکت مفاد طرح FAME India را نقض کرده اند، اخطارهای بازیابی را برای هیرو الکتریک و اوکیناوا صادر کند.

به گفته مردم، این تحقیقات نشان داد که شرکت‌های خودروسازی دو چرخه برنامه محلی‌سازی را که به آن متعهد شده بودند، نقض کرده‌اند. آنها گفتند که اعلامیه های بازیابی به دنبال بازپس گیری مبلغ یارانه پرداخت شده تحت طرح FAME II است.

Hero Electric و Okinawa انکار کردند که مقررات FAME II را نقض کرده اند.
تحقیقات در مورد اجرای طرح 10000 کروری FAME II سال گذشته پس از متهم شدن 12 سازنده خودروهای برقی دو چرخ به جعل ادعاهای محلی سازی و ادعای نادرست یارانه آغاز شد. همچنین پرداخت ها به شرکت ها متوقف شد. این حرکت برای سازندگان تجهیزات اصلی (OEM) تکان دهنده بود زیرا FAME II به آنها کمک کرد تا خودروهای برقی را با قیمت های پایین تر بفروشند.

یارانه تحت FAME II به منظور تشویق شرکت‌های خودروهای برقی برای استفاده بیشتر از قطعات داخلی و کاهش وابستگی به واردات بود. برای تحقق این امر، OEMها متعهد به برنامه تولید مرحله‌ای (PMP) و پرداخت یارانه‌ها به آن بودند.

یک مقام ارشد دولتی که نخواست نامش فاش شود، به ET گفت: «تحقیقات در این هفته به پایان رسید و اخطارهای بازیابی برای شرکت‌هایی صادر می‌شود که تشخیص داده شود ناسازگار هستند». شمای.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


مقامات گفتند که تحقیقات علیه هیرو الکتریک، اوکیناوا، اوکایا ای وی و کینتیک گرین تکمیل شده است.» این مقام گفت در رابطه با هیرو الکتریک و اوکیناوا، گزارش استفاده بی رویه از قطعات وارداتی را نشان می دهد که نقض آشکار دستورالعمل های PMP است. .

این مقام همچنین گفت که هیچ تخلفی از هنجارهای PMP در مورد Okaya EV و Kinetic Green مشاهده نشده است. این مقام مسئول گفت: “وزارت در حال انجام اقداماتی برای آزادسازی مبلغ یارانه ای است که در مورد این دو تولیدکننده نصب شده است. به احتمال زیاد گزارش های استعلام باقی مانده تولید کنندگان توسط آژانس های آزمایشی ظرف دو هفته ارائه خواهد شد.”

Jeetender Sharma، MD Okinawa به ET گفت: “ما همیشه به سیاست‌ها پایبند بوده‌ایم. در واقع، اوکیناوا اولین شرکت در صنعت بود که گواهینامه FAME II را در سال 2019 دریافت کرد. ما در مورد چنین اقدامی مبنی بر معکوس کردن یارانه‌ها مطلع نشده‌ایم.”

شارما در ادامه گفت: ما اسناد و مدارک را به ادارات مربوطه ارائه کرده‌ایم و در هر گامی که لازم باشد از آن‌ها حمایت کرده‌ایم، همچنین برای حل این موضوع در حال گفت‌وگوی مستمر با دولت هستیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

یکی از سخنگویان هیرو الکتریک گفت: “این درست نیست؛ شرکت هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارد. در واقع، هیرو الکتریک به همراه 13 شرکت OEM دیگر در حال مذاکره در مورد بازپرداخت یارانه ای هستند که در 16 ماه گذشته به مشتریان داده شده است. و همچنین ادامه یارانه فراتر از FAME II به منظور کاهش “قیمت جاده ای” E2W… و ما امیدواریم که به زودی حل شود.”

این سخنگو افزود: “از آنجایی که در وهله اول یارانه پرداختی صورت نگرفته بود، سوالی در مورد بازگرداندن پول به وجود نمی آید. و بعید است که ادارات بخواهند پیشنهاد دهند که یارانه های واریز شده به مشتریان در یک بازه زمانی از آنها بازپس گرفته شود.” به خاطر آوردن’.”

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.