معامله pepcoding scaler: استارتاپ Edtech Scaler Pepcoding مستقر در دهلی را به مبلغ نامشخصی خریداری می کند

این شرکت روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که استارت‌آپ Edtech Scaler از خرید پلتفرم آموزشی Pepcoding مستقر در دهلی به مبلغ نامشخصی برای تقویت اکوسیستم تجاری خود خبر داده است.

انتظار می‌رود این خرید، رشد را تسریع کند و از واحدهای تجاری مختلف از جمله استراتژی، طراحی محصول، شرکت B2B و عملیات پشتیبانی کند.

این چهارمین خرید Scaler -AppliedRoots، Coding Minutes و Coding Elements – در دو سال گذشته است.

Sumeet Malik، بنیانگذار Pepcoding، به عنوان مربی و سازنده محتوا به این استارتاپ پیوسته تا به بهبود تجربه یادگیرنده، به ویژه در برنامه درسی طراحی سطح پایین (LLD) کمک کند. سایر کارمندان Pepcoding نیز به عنوان کارمندان تمام وقت در تیم های مختلف به Scaler پیوسته اند.

“تیم Sumeet توانایی منحصر به فردی را برای وفادار ماندن به توانایی اصلی خود در تغییر تجربیات یادگیری دانشجویان جوان مهندسی نشان داده است. تجربه آنها با دانشجویان کارشناسی در برنامه کارشناسی مسکونی ما که اخیراً راه اندازی شده است، دانشکده فناوری Scaler مفید خواهد بود. Abhimanyu Saxena، یکی از بنیانگذاران Scaler، گفت: استخر استعداد و تخصص گسترده Sumeet در صنعت به سرعت بخشیدن به سرعت ما برای دستیابی به چشم انداز و ماموریت کمک می کند.

Scaler توسط سرمایه گذاران جهانی مانند Sequoia Capital India، Tiger Global و Lightrock India حمایت می شود و ردپای خود را در سراسر هند و ایالات متحده گسترش داده است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


“مانند Scaler، ما بیش از حد روی موفقیت دانش آموزان خود متمرکز هستیم و قاطعانه معتقدیم که کشور استعداد خام کافی برای ساختن محصولات و شرکت هایی دارد که بر جهان مسلط خواهند شد، مشابه آنچه سازمان هایی مانند گوگل، مایکروسافت و اوبر انجام داده اند. مالک گفت: آنها به جهت گیری و دسترسی مناسب به فرصت ها نیاز دارند

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. برای دریافت جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود، در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید.