معرفی بهترین کرم های کلاژن ساز و جوان کننده و ضد چروک پوست در دنیا

برخلاف تصور بسیاری از افراد، کرم های چشم فقط مرطوب کننده های قوی در بسته های کوچکتر نیستند. با این وجود، اگر این تیرگی به دلیل خواب دیر هنگام شب است یا کم خوابی باشد، کرم های دور چشم را فراموش کنید و سعی کنید زمان بیشتری را برای استراحت و خواب شبانه بگذراید. استفاده از عینک آفتابی، خواب کافی و نوشیدن آب فراوان در طول روز همراه با استفاده از این کرم ها می تواند کمک زیادی به کاهش چین و چروک دور کرم ضد چروک حاوی عصاره زعفران چشم کند. ممکن است فکر کنید تبلیغات برای خرید کرم دور چشم تنها راه جلب توجه شما برای خرید است و اصلا شما نیازی به خرید کرم دور چشم خاصی ندارید.

توجه داشته باشید که کرم های دور چشم حاوی رتینول می توانند کمی تحریک کننده باشند، اما با گذشت زمان، پوست اطراف چشم به استفاده از آنها عادت می کند. در کرم دور چشـم دکتر ژیـلا ترکیبـات ضـد چـروک (Anti-Aging)،روشـن کننـده، التیـام بخش و ضد کبـودی ارزشمنـدی بکـار رفتـه است که مهمتریـن آنهـا شامـل MRT، عصاره گیاه چای سبز و کریزانتلیس روغـن دانـه انگــور ویتـامیـن E و C پـایـدار، MDI Complex و کـلاژن می باشد مرطوب کننده های طبیعی NMF (لاکتیل)، د- پانتنول، آلانتویین، روغن آووکادو و پروتئین هیدرولیز شده گندم اثرات مرطوب کننده و ضدالتهاب فوق العاده ای دارند که از خشکی و خارش پوست دور چشم جلوگیری می کنند.

پوست اطراف چشم بسیار نازک و شکننده است و بیشتر از سایر قسمت های بدن در معرض خشکی است، بنابراین اثرات پیری در این قسمت از پوست بیشتر از سایر قسمت ها ظاهر می شود. دسته دوم کرم هایی هستند که پوست را به ترشح کلاژن بیشتر تحریک می کنند. به گفته شرکت سازنده، تاثیرات این کرم در سن بالای ۵۵ سال بیشتر دیده میشود اما بازه مناسب سنی برای استفاده بین ۴۰ تا ۶۰ سال بعد از یائسگی و یا افرادی که دچار پیری زودرس پوست صورت هستند میباشد.

کرم های دور چشم مخصوص پوست ظریف اطراف چشم طراحی و تولید شده اند. برخی افراد فکر می کنند که همان کرم های مرطوب کننده برای آنها کافی است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید کرم دور چشم نیست اما باید بگوییم که این تصور اشتباه است. اما معمولا سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم را اغلب با شروع بیست و پنج سالگی توصیه می کنند. محصولات ضدپیری به دلیل ترکیباتی که دارند اغلب در دسته اقلام گران قیمت قرار میگیرند.