معرفی 8 سایت دانلود رایگان کتاب

امروزه در دنیای اینترنت شما میتوانید تمامی مواردی که برای زندگی شما تاثیر گذار است را به دست آورید. از جمله مهم ترین نیاز یک انسان کتاب است که آن را نیز میتوانید به صورت دیجیتالی یا پی دی اف PDF به دست آورید.

در ادامه به بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب دسترسی پیدا خواهید کرد که میتوانید کتاب رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

برترین سایت ها در اولین قرار دارند و توجه ویژه ای به این سایت ها شده است.

سایت پروژه دانلود

سایت دانلود رایگان کتاب پروژه دانلود بهترین و برترین سایت دانلود کتاب رایگان است و میتوانید به صورت pdf دانلود کنید.

فایل های پروژه دانلود با بالاترین کیفیت ارائه میشوند و شما با کیفیت ترین فایل های پی دی اف را میتوانید در سایت پروژه دانلود بیابید.

https://prozhedownload.com

امکانات و محصولات سایت پروژه دانلود :

·      با کیفیت ترین پی دی اف ها

·      مرجع بزرگ مقالات

·      مرجع بزرگ جزوات

·      پروژه های دانشگاهی

·      فنی و علوم

·      پکیج های دانشجویی

رمز فایل

سایت دانلود کتاب رایگان رمز فایل یکی دیگر برترین سایت های دانلود رایگان کتاب است.

در سایت رمز فایل نیز میتوانید فایل های با کیفیت پی دی اف دانلود کنید.

سایت رمز فایل دارای فایل های کتاب بسیار با کیفیتی ارائه میدهد که آزمون های استخدامی را نیز میتوانید در این سایت پیدا کنید.

طاقچه

طاقچه در سال 1392 شروع به کار کرده است.

در این اپلیکیشن و سایت دانلود کتاب می‌توانید علاوه بر کتاب، در طاقچه به مجله‌ها و روزنامه‌‌های فارسی نیز دسترسی خواهید داشت. رمان و کتاب‌های فارسی را به فرمت EPUB، PDF و کتاب صوتی پیدا کنید. تمام روزنامه‌ها رایگان هستند و همچنین می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی و صوتی رایگان متنوعی در این اپلیکیشن پیدا کنید.

سایت Many book

یکی از مزیت‌های این سایت که همه کتاب‌ها کلاسیک و قدیمی نیستند. کتاب‌‌ها بر اساس نام نویسنده، ژانر، مجموعه‌های محبوب، پیشنهادهای سردبیر و… تقسیم‌بندی شده‌اند تا راحت‌تر بتوانید کتاب مورد نظرتان را جستجو کنید.

این سایت به زبان فارسی نیست و شما باید کتاب های خارجی را در این سایت به صورت رایگان دانلود کنید.

سایت Gutenberg

سایت گوتنبرگ حاصل همکاری جمعی از داوطلبان و خیرین برای ارائه کتاب‌های الکترونیکی با کیفیت بالا از ادبیات شاهکار جهان است و روی کتاب‌ هایی تمرکز دارد که حق چاپ آن‌ها در ایالات متحده منقضی شده است و میتوان آن را به صورت رایگان دانلود کرد.

سایت Feedbooks

سایت feedbooks بیش از یک میلیون عنوان کتاب الکترونیکی را ارائه می‌کند که بخشی از این مجموعه، کتاب های رایگان برای دانلود هستند. این کتاب‌ها در فرمت‌های PDF، Epub و… در دسترس هستند.

Google eBookstore

گوگل پلی ! این مورد هم منبع قابل‌توجه و خوبی برای دانلود کتاب رایگان (صوتی و متنی) است. کتاب‌های ارائه ‌شده را می ‌توانید در مرورگرها به‌ صورت آنلاین بخوانید و یا اینکه در تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های کتابخوان، کتاب را رایگان دریافت کنید و به‌صورت آنلاین یا آفلاین از مطالعه‌اش لذت ببرید.

سایت PDF Booksworld

برای آن‌هایی که خواندن کتاب با نسخه‌ی pdf را ترجیح می‌دهند، یک مجموعه خوب از کتاب‌های باکیفیت سراغ داریم. در سایت pdfbooksworld به کتاب‌هایی از دسته‌بندی‌های متنوع از جمله ادبیات داستانی، غیرداستانی، کودک، دانشگاهی و… دسترسی خواهید داشت.

سوالات متداول

بهترین سایت دانلود کتاب چیست؟

قطعا بهترین ها در بین این سایت های معرفی شده برای دانلود رایگان کتاب در اولین مرحله سایت پروژه دانلود است و در مرحله بعدی سایت رمز فایل و بقیه سایت ها در مراحل بعدی قرار دارند.

بعد از دانلود کتاب چگونه می‌توان آن را مطالعه کرد؟

با اجرا کردن نرم افزار ها یا اپلیکیشن هایی که پی دی اف اجرا میکنند میتوانید فایل ها را باز کنید مثل : نرم افزار نیترو برای کامپیوتر ، نرم افزار پی دی اف ریدر برای گوشی های هوشمند.