مورچه گروه مذاکرات فروش سهام پایتم را انکار نمی کند

گروه Ant روز چهارشنبه پس از انتشار گزارش رسانه ای مبنی بر اینکه غول fintech چینی در حال بررسی فروش 30٪ سهام خود در شرکت پرداخت دیجیتال است ، تصمیم به فروش سهام خود در Paytm ندارد.

مورچه ها در سایت میکروبلاگینگ توییتر گفتند: “داستان رویترز واقعیت ندارد.” با توجه به ارزیابی 16 میلیارد دلاری که هنگام راه اندازی 1 میلیارد دلار در نوامبر 2019 ، سرمایه گذاری این گروه به کسب و کار خود اختصاص داده است ، سهام Ant Group در شرکت مادر Paytm حدود 5 میلیارد دلار ارزیابی می شود.

پایتم گزارش را نیز رد کرد. سخنگوی پایتم گفت: “این اطلاعات کاملاً نادرست و گمراه کننده است. تاکنون هیچ مشکلی با هیچ یک از سهامداران عمده ما و هیچ برنامه ای در مورد فروش سهام آنها یا تبدیل شدن به سهامدار کنترل آن در میان نبوده است.”

Paytm در بخش پرداخت های دیجیتال – که شامل Unified Payments Interface ، کیف پول ها و تجارت بازرگان است – با Google Pay ، PhonePe Walmart و Amazon Pay رقابت می کند. نهاد بانکی پرداخت های دارای مجوز آن در تجارت صدور کارت با بانک های برتر و در فضای بازرگان آفلاین با Pine Labs رقابت می کند.

پس از اینکه دولت هند گفت سرمایه گذاری از کشورهای همسایه نیاز به تأیید دارد که هدف آن جلوگیری از تصرفات احتمالی از چین است ، گروه علی بابا نمونه کارهای خود را در هند مورد ارزیابی مجدد قرار داده است. در ماه اکتبر ، ET گزارش داد که علی بابا در حال مذاکره برای خروج از سرمایه گذاری خود در BigBasket با فروش سهام خود به گروه Tata است. منابع می گویند ، معامله در حال بسته شدن است.

در ماه ژوئن ، Info Edge ، سرمایه گذار موجود زوماتو گفت كه بستر تحویل آنلاین غذا و كشف رستوران هنوز 100 میلیون دلار از 150 میلیون دلاری را كه از حامیان فعلی Ant Group ، كه بخشی از گروه Alibaba گروه Jack Ma است ، دریافت كرده است ، دریافت نخواهد كرد. زوماتو از آن زمان پیش رفته و سرمایه جدیدی را از سرمایه گذاران جدید از جمله صندوق پرچین Luxor Capital و شرکت سهام خصوصی Bow Wave Capital جمع آوری کرده است.