میزان موفقیت جراحی ژنیکوماستی

 هر مرد بالای 18 سال که مشکل پزشکی نداشته باشد می تواند این عمل ژنیکوماستی را انجام دهد. این ممکن است برای شما که چنین مشکلی دارید خبر خوبی باشد. مردانی که به دلیل داشتن سینه های زنانه از فعالیت های خاصی اجتناب می کنند نیز کاندیدهای خوبی برای این نوع جراحی هستند. در برخی موارد، ممکن است یک لوله باریک کوچک به طور موقت زیر پوست قرار داده شود تا خون یا مایع اضافی که ممکن است جمع شود تخلیه شود. علاوه بر این، این اندازه نامتناسب می تواند پوشیدن لباس هایی به استایل مورد نظر را دشوار کند. البته این بستگی به تجربه و تخصص پزشک شما دارد که بهترین نوع جراحی زیبایی را بدون امکان برگشت انجام می دهد.

بنابراین جراحی زیبایی انجام می دهند. آیا قبل از کوچک شدن سینه مردان آزمایش لازم است؟ اما اگر به دنبال نتایج سریع‌تر هستید، می‌توانید جراحی کوچک کردن سینه را برای ژنیکوماستی در مردان انتخاب کنید. اغلب، وقتی مردان نتایج مورد انتظار را نمی بینند، حتی با وجود انجام تمرینات قفسه سینه، معمولاً دلیلی برای این وجود دارد. درمان‌های فرکانس رادیویی غیرجراحی و دستگاه‌های مشابهی که بافت‌های زیر جلدی را با دسته (پروب) روی پوست گرم می‌کنند، اغلب نتایج قابل توجهی ندارند. پیروی از این نکات به شما کمک می کند تا عمل جراحی را بسیار موفق کنید و خطری برای سلامتی یا نتیجه جراحی ایجاد نخواهد کرد. به طور کلی، ژنیکوماستی خطری برای سلامتی نیست و اغلب خود به خود از بین می رود. ژنیکوماستی می تواند در نوزادان، پسران نوجوان و مردان مسن رخ دهد. یکی از شایع ترین علل بزرگ شدن سینه در مردان، تجمع چربی در سینه است. موقعیت جغرافیایی درمان، هزینه های کلینیک و پزشک، مراقبت های قبل و بعد از آن عوامل مهمی در تعیین قیمت نهایی هر روش هستند.

در کلینیک معاینه می شوید و زخم ها در عرض یک هفته معاینه می شوند. اگر جراحی ژنیکوماستی به صورت سرپایی انجام شود، به آن نیاز خواهید داشت. در نتیجه با مطالعه این مقاله نگاه دقیق تری به آناتومی پستان خواهید داشت و در عین حال با بیماران و علائم خطرناک آن آشنا می شوید. شما در مورد سابقه پزشکی و بیماری های خود صحبت خواهید کرد، از جمله اینکه آیا تا به حال بیماری ای داشته اید که سینه های شما را تحت تاثیر قرار داده باشد. آیا اینها اثرات بلندمدت سلامتی ندارند؟ هزینه جراحی ژنیکوماستی با معیارهای مختلفی تعیین می شود. در موارد شدیدتر ژنیکوماستی، ممکن است نیاز به برش برای برداشتن بافت باشد. عوارض جانبی نیز شامل عفونت، هماتوم، تاخیر در بهبود پوست، تحریک پوست، از دست دادن پوست، تشکیل سرم و جای زخم است. در بیماران مبتلا به ژنیکوماستی واقعی، یک توده سفت و لاستیکی مانند با نوک پستان در مرکز احساس می شود.

کبودی می تواند به قفسه سینه محدود شود یا به قفسه سینه و شکم گسترش یابد. افتادگی سینه ها؛ در مواردی که سایز سینه ها خیلی بزرگ باشد، سینه ها دچار افتادگی و افتادگی می شوند. در موارد شدید ژنیکوماستی، وزن بافت اضافی سینه می تواند منجر به افتادگی سینه ها و کشیدگی ناحیه هاله (پوست تیره اطراف نوک سینه) شود. مجموعه اقداماتی که برای کاهش اندازه و شکل سینه های مردان انجام می شود، جراحی ژنیکوماستی نامیده می شود. با این حال، اگر ژنیکوماستی به خودی خود از بین نرود، می تواند منجر به ناراحتی و اعتماد به نفس پایین شود. جراحی یک راه حل دائمی برای درمان ژنیکوماستی است. در روزهای قبل از عمل، پزشک ممکن است از شما بخواهد: – برای آزمایش به آزمایشگاه بروید و آزمایش کامل پزشکی را انجام دهید. نامزد باید به سن بلوغ رسیده باشد و سینه های او به رشد کامل رسیده باشد.

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی ژنیکوماستی با بیمه
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی