نتایج Q4 Delhivery: نتایج Q4 Delhivery: زیان به 159 کرور افزایش یافت. کاهش 10 درصدی درآمد

شرکت لجستیک Delhivery روز جمعه گزارش داد که زیان خالص تلفیقی آن در سه ماهه مارس به 159 کرور روپیه افزایش یافته است. این شرکت در سه ماهه مارس سال گذشته 120 میلیون روپیه ضرر کرده بود.

درآمد حاصل از عملیات در سه ماهه مورد بررسی 10 درصد کاهش یافت و به 1860 کرور روپیه رسید. این رقم در سه ماهه مشابه سال قبل 2072 کرور بود.

EBITDA تعدیل شده برای سه ماهه در سه ماهه چهارم به 6 کرور روپیه مثبت شد، در حالی که در سه ماهه سوم 67 کرور روپیه از دست داد.

در همین حال، حاشیه EBITDA تعدیل شده به 0.3٪ بهبود یافت و حاشیه ناخالص افزایشی در بخش اکسپرس هسته و تجارت PTL همچنان بالای 50٪ بود.

بهبود حاشیه توسط ترکیبی از عوامل از جمله بهبود مستمر در استفاده از ظرفیت شبکه، بهینه‌سازی هزینه مبتنی بر فناوری در عملیات ناوگان و بهبود کیفیت درآمد و حاشیه در بخش‌های مشتریان انجام شد.

Delhivery گفت که تقاضای داخلی و شخص ثالث خود را برای دلالان و صاحبان ناوگان از طریق مبادله کامل بار کامیون (اوریون) باز کرده است که منجر به مزایای قیمت گذاری در حمل و نقل در مسافت های طولانی و کوتاه از طریق مناقصه رقابتی و استفاده بیشتر از خودرو برای شرکای خود شده است. .

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


این شرکت رشد حجم بسته‌های اکسپرس را با 10 میلیون محموله QoQ به 180 میلیون محموله در سه ماهه چهارم سال مالی 23 گزارش کرده است. درآمد این بخش در سه ماهه چهارم به 1177 کرور روپیه در مقابل 1200 کرور در سه ماهه سوم رسید. درآمد حاصل از خدمات PTL با 19 درصد افزایش کیفیت QQ به 328 کرور روپیه در سه ماهه مورد بررسی به دلیل افزایش حجم، به دست آمده از طریق کیفیت خدمات بالا، افزایش یافت.

شرکت‌های خدمات زنجیره تامین و بار کامیون‌ها به ترتیب 8 و 6 درصد رشد QoQ را تجربه کردند، در حالی که کسب‌وکار خدمات فرامرزی شاهد کاهش درآمد تقریباً 9 کرور روپیه بود.

Sahil Barua، MD و مدیر عامل Delhivery گفت: “ما از بهبود مستمر در تجارت اصلی حمل و نقل و سود کلی در پایان سه ماهه گذشته مطمئن بودیم و خوشحالیم که گزارش دهیم هر دو را در این سه ماهه مطابق برنامه ریزی کرده ایم.”

باروا گفت: «ما زیرساخت‌های تهاجمی و برنامه‌های توسعه توانمندی داریم و مطمئن هستیم که شروع قدرتمند در آوریل و نیمه اول ماه مه در طول سال ادامه خواهد داشت.»

در روز جمعه، سهام Delhivery در NSE با 1.79 درصد کاهش به 359.05 روپیه بسته شد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.