نصب جی پی اس جرم دارد؟

این ردیابها بسیار ارزان هستند اما کاربرد امنیتی ندارند و بیشتر برای استفاده های ساده مانند پیک موتوری هایی که نظم در کار برایشان زیاد مهم نیست ، میتوان استفاده کرد . در انواع ردیاب خودرو مگنتی و شارژی با توجه به اینکه شارژ این ردیابها از طریق باطری تامین میشود، به دلیل آهنرباهای قدرتمندی که دارند میتوان آنها را در هر نقطه از خودرو نصب و مخفی کرد؛ در این حالت ردیاب خودرو کاملا به عنوان یک ردیاب مخفی نصب شده و جهت مکانیابی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد.

ردیاب را میتوان بر اساس نیازی که دارین انتخاب نمایید . ردیابها بر اساس اندازه ای که دارند ، باتری و مدت نگهداری شارژ آن متغیر خواهد بود . پس در موقع خرید حتما تناسب بین اندازه و مدت نگهداری شارژ را بر اساس نوع کار خود انتخاب کنید . نقشه هوایی ، دریایی ، شهرها و توپوگرافی انواع مختلفی از نقشه ها است که بر اساس نوع استفاده در دستگاه های نویگیشن نصب میشود . ردیاب ، یک وسیله امنیتی میباشد و لازم است که از جای معتبر خریداری شود فروش جی پی اس شخصی .

ردیاب یا Tracker یک دستگاه الکترونیکی کوچک (3 تا 5 سانتی متر) و سبک (20-100گرم) است که در صورتی که همراه با شخص یا وسیله دیگری حمل شود ، مکان جغرافیایی آن را توسط سنسور جی پی اس ، پیدا کرده و لحظه به لحظه به سیستم مرکزی مخابره میکند.

این ردیابها معمولا بدنه پلاستیکی دارند ، آنتن داخلی هستند و از مواد و ماژول GPS بسیار ضعیفی استفاده شده است . بعضی از ردیابها با حجم کوچک و آنتن داخلی ساخته شده اند . از یک ردیاب شخصی با اندازه خیلی کوچک نمیتوان انتظار طول عمر زیاد باتری و همچنین قدرت آنتن دهی خوبی را انتظار داشت . چون گیرندگی بسیار ضعیفی دارند و طبیعتا طول عمر دستگاه نیز بسیار کم میباشد .