نظرسنجی های ایالات متحده: هندی-آمریکایی ها کمپینی را برای بسیج حمایت از بایدن-هریس آغاز می کنند

واشنگتن: با تبریک انتخاب كامالا هریس به عنوان نامزد معاون ریاست جمهوری برای حزب دموكرات ، هندی-آمریكایی ها در آمریكا “هندی ها برای شورای ملی بایدن” را برای مبارزات انتخاباتی برای نامزد هندی الاصل در انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر راه اندازی كرده اند. جو بایدن ، نامزد احتمالی ریاست جمهوری دموکرات ، اوایل هفته ، سناتور هریس را به عنوان معاون خود انتخاب کرد ، تصمیمی که گفته می شود تحت تأثیر رای دهندگان سیاه پوستان و م diaثر در دیاسپورای هند قرار دارد. هریس 55 ساله از میراث جامائیکا و هند است.

هندی ها برای شورای ملی بایدن ، تحت سازمان چترهای آسیای جنوبی برای بایدن ، روز پنجشنبه راه اندازی شدند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی ، این کار آمریکایی ها و عقاید آمریکایی را برای مبارزات انتخاباتی بایدن-هریس و انتخاب سایر دموکرات ها در سراسر کشور بسیج می کند.

این شورا روز شنبه در رویداد روز استقلال هند که به میزبانی کمپین بایدن و جنوب آسیا برای سازمان بایدن برگزار می شود ، آغاز خواهد شد.

معاون رئیس جمهور پیشین به همین مناسبت برای هندی-آمریکایی ها سخنرانی خواهد کرد. هریس نیز قرار است ظاهر شود.

Neha Dewan ، مدیر ملی آسیای جنوبی برای بایدن ، گفت که درک آمریکاییان آمریکایی و دیگر آسیای جنوبی برای انتخاب این موضوع بسیار مهم است.

دوان گفت: “آسیای جنوبی برای بایدن از راه اندازی هندی ها برای شورای ملی بایدن برای تبلیغ بلیطی که بازتاب دهنده آمریکاست ، هیجان زده است.”

“تجربه جو بایدن و دانش فنی ، همراه با شور و شوق بی نظیر کمال هریس و مبارزه با عدالت ، دقیقاً همان چیزی است که برای این اوقات بی سابقه مورد نیاز است. این سناتور کمالا هریس دختر مهاجران از جامائیکا و هند است ، بعد دیگری اضافه می کند به این لحظه ، “او گفت.

آسیای جنوبی برای بایدن سانجیف جوشیپورا را به عنوان مدیر هندی ها برای شورای ملی بایدن انتخاب کرده است.

جوشی پورا گفت: “ما با انتخاب بلیطی که یک زن سیاه پوست و هندی-آمریکایی در آن حضور داریم ، در آستانه یک لحظه تاریخی هستیم.”

وی گفت: “آموزش و بسیج جامعه به ما بستگی دارد زیرا آینده جامعه هندی-آمریکایی به این انتخابات بستگی دارد.”

جوشی پورا گفت ، این شورا قصد دارد این لحظه تاریخی را “تلاش كند تا به اعضای جامعه در مورد سابقه طولانی مدت بایدن در حمایت از هند و جامعه آمریكای هند و همچنین آموزش رای دهندگان درخشش سناتور هریس در خدمات عمومی” كمك كند.

موسسه مطالعات كنگره آمریكا و اقیانوسیه آسیا (APAICS) به دلیل انتخاب اولین زن رنگینكار به عنوان معاون رئیس جمهور در بلیط یك حزب مهم ، به هریس تبریک گفت.

این سناتور از میراث آسیایی آمریکایی و سیاه کالیفرنیا ، نامزدی خود را به عنوان یک نقطه عطف برای هر دو جزیره ساکن اقیانوسیه آمریکای آسیایی (AAPI) و جوامع آفریقایی-آمریکایی تبدیل می کند.

مادالین ژوان-ترانگ میلکه ، رئیس جمهور و مدیرعامل APAICS ، گفت: “موفقیت سناتور هریس رسالت APAICS را در ارتقا represent نمایندگی AAPI در همه سطوح دولت برجسته می کند.”

وی گفت: “ما بعنوان یک حزب غیرحزبی و غیرانتفاعی ملی به مشارکت جامعه AAPI در فرآیند انتخابات به عنوان رای دهنده و به عنوان کاندیدا اعتقاد داریم. موفقیت تاریخی سناتور هریس جامعه AAPI را القا کرده و هیجان زده کرده است.”

کانون وکلای جنوب آسیا ، آمریکای شمالی ، در بیانیه ای ، نامزد تاریخی هریس را تبریک گفت. هریس سخنرانی اصلی را در کنفرانس سالانه SABA در سال 2007 و 2013 ارائه داده بود.

در همین حال ، سمپات شیوانگی ، رئیس ملی انجمن آمریكای هندوستان برای آموزش سیاسی ، گفت كه هریس در این شرایط گزینه عالی برای حزب دموكرات است.

وی گفت که دموکرات ها به یک عضو آفریقایی-آمریکایی یا گروه اقلیت یا حداقل یک زن کاندیدا برای معرفی معاون رئیس جمهور احتیاج دارند.

شینوانگی گفت که هریس همه جعبه ها را تیک می زند و او همچنین دارای توانایی های فوق العاده جمع آوری سرمایه و سابقه قوی اداری است.

شیوانگی ، که به عنوان نماینده برای کنوانسیون ملی جمهوری خواهان برای پنجمین بار متوالی. “او همیشه می گفت كه او سیاه پوستان آمریكایی یا اهل كارائیب است زیرا شما در ایالات متحده آمریكا 15 تا 18 درصد رای دارید ، در حالی كه 2.5 میلیون هندی یا تقریباً 1.1 درصد آرا American آمریكا را در اختیار دارید. او همیشه گفته است كه آفریقایی که احتمالاً می تواند این آرا را بدست آورد. ”

به گفته شیوانگی ، هریس به عنوان نامزد معاون ریاست جمهوری آرا of هندی آمریکایی ها را تقسیم خواهد کرد. وی گفت: “برخی از هندی های آمریکایی تصمیم سختی خواهند گرفت زیرا وفاداری آنها نسبت به به اصطلاح نامزد میراث هند یا یک نامزد موضع طرفدار هند مانند رئیس جمهور دونالد ترامپ خواهد بود.”

“قطعاً بسیاری از سرخپوستان درمورد این واقعیت که بایدن و هریس حقانیت هند را در تصویب ماده 370 و اعتراضات لایحه شهروندی (اصلاحیه) زیر سال برده اند ، نگران هستند. هر دو بر خلاف رئیس جمهور ترامپ نسبت به هند تمایل ندارند. هندی ها درست می گویند که بایدن در مورد چین نیز سخت تر نیست “، شیوانگی گفت.

وی گفت: باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده تأثیر زیادی در انتخاب بایدن برای نامزد معاون ریاست جمهوری داشت.

شیوانگی با اشاره به پدر اوباما از نژاد آفریقایی و مادرش از سفیدپوست آمریکایی گفت: “رئیس جمهور (سابق) (باراک) اوباما از نزدیک با کامالا هریس ارتباط دارد زیرا او با معیارهای او مطابقت دارد.”