نکات برتر ویلچر برقی

انواع ویلچر برقی در مدل های مختلف با قیمت ارزان و مناسب در برندهای معتبر مانند: فاراتک، کامفورت، زنیت مد، در توانی نیو موجود می باشد.ویلچر برقی وسیله ای راحت برای تحرک و استقلال بیشتر مناسب برای افراد دارای معلولیت است. و افرادی که مشکل حرکتی دارند.. هنگام خرید ویلچر برقی باید به نکاتی مانند اندازه چرخ ها، سرعت، میزان شارژ باتری، راحتی صندلی و محل قرارگیری کنترل های حرکتی در جای مناسب.

تفاوت بین ویلچر دستی و ویلچر برقی

ویلچرهای برقی از فناوری بالاتری نسبت به ویلچرهای دستی استفاده می کنند و از لحظه خرید از باتری استفاده می کنند که نیروی حرکت ویلچر را تامین می کند. این نوع ویلچرها به دلیل وجود موتور و وسایل برق و کنترل وزن بیشتری دارند و برای هدایت بهتر دکمه های کنترل سرعت و جهت به آنها اضافه می شود.

ویلچرهای برقی انواع مختلفی دارند و بسته به نوع معلولیت حتی می توانند از سر و یا حتی چانه افراد برای جهت یابی و کنترل استفاده کنند.

صندلی و برخی از قطعات ویلچرهای برقی مدرن قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین یا خم شدن و راست شدن به جلو و عقب را دارد و به عنوان یک دستگاه قابل تنظیم توانایی فرد معلول را بسیار افزایش می دهد.

کارشناسان استفاده از ویلچر برقی را به افرادی که دائماً بین مسیرهای مختلف حرکت می کنند توصیه می کنند. برای اینکه تصمیم بگیرید ویلچر دستی برای شما مناسب تر است یا ویلچر برقی، لازم است توانایی ها و سطح انرژی خود را بشناسید و با توجه به فعالیت های روزانه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به اینکه برای برخی افراد ویلچر یک کمک پزشکی است، بهتر است ویلچر برقی را از مراکز معتبری مانند Tuvan Nu خریداری کنید.

ویلچر برقی: قیمت و خرید ویلچر برقی ارزان

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و مشکلات سفر و همچنین مسافت مسیر برای بسیاری از افرادی که در شهرها و مناطق دور افتاده زندگی می کنند و نیاز به وسایل کمک حرکتی و توانبخشی مانند: ویلچر برقی: قیمت و خرید بهترین ویلچر برقی ارزان ایرانی و خارجی ویلچر برقی و سایر تجهیزات پزشکی دارند، اغلب توسط خرید اینترنتی ویلچر برقی و سایر تجهیزات پزشکی از فروشگاه تجهیزات پزشکی تون نو این نیاز را برآورده می کند و با خیالی آسوده با کیفیت و قیمت آن را درب هتل شما تحویل می دهد.

بهترین ویلچرهای برقی سال 2022

همانطور که گفته شد ویلچر برقی یکی از ابزارهای موثری است که به تحرک معلولان کمک کرده است. در واقع این تجهیزات باعث شده تا افراد معلول کاملا غیر ضروری باشند و احساس استقلال و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

انواع ویلچر برقی و اجزای آن

هر نوع ویلچر برقی دارای سه جزء اصلی است که عبارتند از:

  • پایه یا چرخ های برقی
  • صندلی
  • قسمت کنترل دستگاه

قدرت اصلی یک ویلچر برقی در چرخ های آن متمرکز است که شامل چرخ های زیادی می شود. با توجه به مدل دستگاه، چرخ‌ها در جلو، عقب و مرکز قرار گرفته‌اند که هر کدام برای تسهیل حرکت در محیط‌های مختلف طراحی شده‌اند.

قدرت چرخ های ویلچر برقی

برای مثال چرخ های متوسط ​​برای جابجایی در داخل خانه بسیار مناسب هستند. در حالی که چرخ های جلو معمولاً برای جلوگیری از برخورد با موانع احتمالی تنظیم می شوند. قوی ترین قسمت سازه چرخ های عقب هستند که وظیفه فرمان اصلی ویلچر را بر عهده دارند. قیمت ویلچر برقی با توجه به قدرت چرخ ها در مدل های مختلف می تواند متفاوت باشد.

راهنمای خرید ویلچر برقی

برای خرید ویلچر برقی و غیر مکانیکی توجه به مدل و قیمت جدید آخرین مرحله است و قبل از آن باید به راحتی و کاربردی بودن محصول مد نظر خود فکر کنید. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات صحیح و کامل این محصولات را خریداری می کنند و در نهایت رضایت کافی را کسب نمی کنند.

ما برای خرید مطمئن و رضایت بخش شما راهنمای خرید ارائه کرده ایم تا کار بسیار آسان تری داشته باشید. در عین حال می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز استفاده کنید

  • راحتی و راحتی: جنس کفی و پشتی، نوع چرخ ها (لوله ای یا پنوماتیکی) و تجهیزات راحتی و ایمنی بسیار مهم است. فوم های نرم و راحت حس خوبی ایجاد می کنند و مدل های دارای چرخ های بادی از بدنه در برابر ضربه محافظت می کنند.
  • دوام: دوام ویلچر باید بیشتر از وزن فردی باشد که قصد استفاده از آن را دارد. تمامی ویلچرهای موجود در فروشگاه مونوچیر اعم از فولادی و آلومینیومی دارای تحمل وزن بسیار بالایی هستند
  • باتری و موتور: باتری های ویلچر باید قابلیت شارژ طولانی مدت و در صورت امکان شارژ سریع را داشته باشند. موتور ویلچر باید به اندازه کافی قوی و قدرتمند باشد تا ویلچر به سرعت کافی برسد
  • جنس بدنه: حتما ویلچری بخرید که اگر از فولاد ساخته شده باشد روکش کروم داشته باشد یا در لیست ضد زنگ باشد. مواد آلومینیومی نیز مقاوم در برابر زنگ زدگی و در عین حال سبک هستند
  • لگن: اگر فرد نمی تواند از روی ویلچر بلند شود یا شرایط سخت است، حتما مدل های باسن بخرید.
  • قیمت: ویلچرهای برقی قیمت بالاتری نسبت به مدل های مکانیکی دارند و مدل های مختلف این ویلچرها نیز قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به امکانات رفاهی که ارائه می دهند ارزش خرید دارند.

تمامی محصولات فروشگاه آساچیر با ضمانت کامل و کیفیت ساخت بالا از معتبرترین برندهای جهانی که استانداردها و تاییدیه های بین المللی لازم را دریافت کرده اند به فروش می رسد.

فراموش نکنید که قبل از خرید با کارشناسان مجموعه صحبت کنید تا بتوانید ضمن دریافت مشاوره دقیق، بهترین مدل را انتخاب و سفارش دهید.

منبع : مونوچیر: https://monochair.com/product-category/electric-wheelchair/

آساچیر : https://asachair.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1/%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1/%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/