نیراج آنتانی اولین هندی-آمریکایی می شود که به عنوان نماینده مجلس سنا در ایالت اوهایو انتخاب می شود

نیراج آنتانی ، یک جمهوری خواه 29 ساله ، با تبدیل شدن به اولین هندی-آمریکایی منتخب به سنای ایالت اوهایو تاریخ را خلق کرد.

آنتانی ، نماینده ایالتی ، روز سه شنبه مارک فوگل از حزب دموکرات را شکست داد و به عنوان سناتور ایالت منطقه 6 سنای اوهایو که بیشتر شهرستان مونتگومری را در بر می گیرد ، انتخاب شد.

پس از سوگند یاد ، وی با تبدیل شدن به اولین سناتور ایالت اوهایو-هندی در اوهایو تاریخ را ایجاد خواهد کرد.

آنتانی گفت: “من از حمایت مداوم از این جامعه كه در آن متولد و بزرگ شده ام بسیار سپاسگزارم. پدربزرگ و مادربزرگم بیشتر زندگی خود را تحت حاكمیت انگلیس در هند گذراندند و تنها هفت دهه پیش آزادی خود را به دست آوردند.”

وی گفت: “اینکه امکان دارد نوه آنها به عنوان اولین سناتور ایالت هندی-آمریکایی اوهایو انتخاب شود ، نشان از زیبایی آمریکا است. من از رای دهندگان تشکر می کنم که این افتخار مقدس را به من سپردند ، تا صدای آنها در استیت هاوس باشد.” .

آنتانی ، یک فارغ التحصیل علوم سیاسی ، در سن 23 سالگی ، در سال 2014 به مجلس نمایندگان اوهایو انتخاب شد و یکی از جوانترین قانونگذاران ایالتی در ایالات متحده شد.

آنتانی گفت: “به عنوان سناتور ایالتی ، من هر روز سخت کار خواهم کرد تا همه اوهایوها فرصت دستیابی به رویای آمریکایی خود را داشته باشند.”

والدین آنتانی در سال 1987 به ایالات متحده آمدند و در شهر واشنگتن اقامت گزیدند. بعداً آنها به میامی نقل مکان کردند.

هندو سنا برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا دعا می کند

آیین ها و آیات

اعضای هندو سنا برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در حال انجام آیین ها و شعارهایی شعار می دهند. هندو سنا در کنار تصویری از نارندرا مودی نخست وزیر هند برای نامزد دعا کرد.