هتل های OYO: Oravel Stays از طریق تقسیم سهام جدید 634.5 کرور Rp را به عملیات Oyo در هند تزریق می کند

دهلی نو: شرکت مادربزرگ اوراول استایز 634.5 کرور روپیه از طریق سرمایه داخلی و تخصیص سهام جدید طبق اسناد مشترک پلتفرم هوش تجاری تافلر به تجارت اویو هند تزریق کرده است.

طبق اسنادی که توفلر برای هتل ها و خانه های Oyo به اشتراک گذاشته است ، Oravel Stays در 5 نوامبر 2834 ، 31 ، 957 سهم در هتل ها و خانه های Oyo به مبلغ 634.5 کرور اختصاص یافت.

اوراول استیس به سهام G ترجیح تجمعی قابل تبدیل سری G با مبلغ حق بیمه برای هر سهم 2140.50 روپیه اختصاص یافت.

در پاسخ به س quالات ET ، سخنگوی Oyo گفت این معامله ای “معمول مانند تجارت” است که نهاد اصلی ، Oravel Stays Private Limited در حال تأمین بودجه مورد نیاز عملیاتی و تجاری عملیات Oyo در هند و خدمات مشترک جهانی از جمله سرویس بخش عمده ای از عملیات جهانی خود از طریق شرکت تابعه Oyo Hotels and Homes Private Limited. سخنگو افزود: “پرونده مربوط به این موضوع است.”

روهیت کاپور ، مدیر عامل شرکت Oyo هند و جنوب آسیا طی ماه های گذشته در مورد اطلاعیه ای صحبت کرده بود ، طی چند هفته گذشته ، این شرکت شاهد بازگشت سفر از طریق ایستگاه های تپه ، مقصد ساحل و سایر مناطق داغ اوقات فراغت در هند است و این زنجیره تقویت تلاش های خود برای اطمینان از تجارب ایمن و سالم برای میهمانان خود.

در ماه سپتامبر ، Oyo گفت که “یک راه حل یک مرحله ای” برای همه کمک های مربوط به سفر در برنامه OYO در هند ، از جمله آزمایش COVID-19 با آزمایشگاه های آسیب شناسی مورد تایید ICMR که شامل همکاری با دکتر Lal Path Labs ، SRL Diagnostics است ، راه اندازی کرده است. ، 1 میلی گرم و ایندوس هلث پلاس.

در اکتبر ، اویو چهار رهبر را در هند بالا برد و آنکیت گوپتا را به عنوان مدیر عامل ، مرز و فضای کار ، هارشیت ویاس به عنوان مدیرعامل هند و آسیای جنوبی ، تجارت حق رای دادن ، ابهیناو آنکور به عنوان مدیر ارشد استراتژی و تحول و آنوج باتناگار به عنوان مدیر مالی ، منصوب کرد. کسب و کار.

Oravel Stays ، شرکت مادر زنجیره مهمان نوازی Oyo Hotels & Homes ، در ماه مارس از دو طرفدار خود ، SVF India Holdings و RA Hospitality ، سرمایه گذاری تحت کنترل Ritesh Agarwal ، سرمایه ای در حدود 807 میلیون دلار (حدود 5،976 کرور) دریافت کرده است. نهاد ، به عنوان بخشی از دوره 1.5 میلیارد دلاری در حال انجام آن است.

اویو در پرونده های نظارتی خود با ثبت شرکت ها ، مجموعاً 15325 سری F سهام ترجیحی تجمعی قابل تبدیل اجباری (CCPS) را با قیمت 52،643.22 دلار برای هر سهم به دو نهاد اختصاص داده است.

SVF India Holdings Limited حدود 507 میلیون دلار سرمایه گذاری كرده بود ، در حالی كه RA Hospitalings Holdings حدود 300 میلیون دلار سرمایه گذاری كرده بود.