هزاران نفر از حق بیوه پیر سیک بازگشتند و از انگلیس به هند اخراج نشد

لندن: بیش از 62000 نفر دادخواست آنلاین را امضا كرده اند كه به حق بیوه سیك مسن كه پس از بیش از 10 سال زندگی و خانه سازی در انگلیس به زور به هند بازگردانده نشود ، امضا كرده اند.

Gurmit Kaur Sahota ، 75 ساله ، در سال 2009 به انگلستان آمد و Smethwick در West Midlands از آن زمان به بعد خانه او بود. از نظر قانونی یک مهاجر فاقد سند ، ویزاهای انگلستان و قوانین مهاجرت به این معنی است که انتظار می رود Sahota به هند بازگردد حتی اگر او در آنجا خانواده ای نداشته باشد ، از جامعه محلی در Smethwick که زبان انگلیسی را به تصویب رسانده است حمایت گسترده ای می کند.

“Gurmit Kaur هیچ خانواده ای برای بازگشت به انگلستان و هیچ خانواده ای برای بازگشت به پنجاب ندارد ، بنابراین جامعه محلی سیک های Smethwick او را به فرزندی قبول کرده اند. گورمیت درخواست ماندن کرد اما حتی اگر هیچ خانواده ای برای بازگشت به پنجاب هند نداشته باشد ، از وی خواسته شده است. ”

“گورمیت یک زن بسیار مهربان است ، حتی اگر چیزی نداشته باشد اما هنوز سخاوتمند است و هر وقت بتواند آنچه را که می تواند می دهد. بیشتر روزهای او داوطلبانه در گوردوارای محلی می گذرد. ​​”

“در یک اعتراض محلی سیاه زندگی مهم است که گورمیت برای همبستگی با هدف به معترضان میوه می داد. Gurmit یک دارایی و یک عمه مهربان برای Smethwick است. ما می خواهیم او اینجا بماند. Smethwick خانه است. »

صحوتا از طریق یک مترجم صحبت کرد و به “بیرمنگام لایو” گفت که اگر قرار است به هند برگردد ، دیگر جایی برای رفتن و خانه ای برای بازگشت نخواهد داشت زیرا در آنجا خانواده ای ندارد.

“من از تنهایی و تأثیر بر سلامت روانی ام می ترسم که به تنهایی به آنجا برگردم. بودن در اینجا در Smethwick خانه واقعی من است ، جایی است که من برای کمک به جامعه کار می کنم ، جایی است که من باز می گردم ، جایی است که مردم را می شناسم و دوستشان دارم آنها در خانواده های معبد خود به خانواده واقعی من تبدیل شده اند. ”

وی افزود: “این جامعه ای است که من عضو آن هستم و محلی است که خانه خود را ساخته ام. من زندگی خود را صرف کمک و کمک به دیگران کرده ام و می خواهم بتوانم این کار را ادامه دهم.”

به نقل از وزارت امور داخله که اخیراً با ساوهوتا ارتباط برقرار کرده و توضیح داده است که چگونه می تواند به طور قانونی برای ماندن در کشور درخواست کند.