هشت فرشته هند با سری 11 میلیون دلار بودجه ، از Dataloop بازگشتند

هشت سرمایه گذار فرشته به رهبری ساکت آگاروال از Onnivation در دور 11 میلیون دلاری سری A سرمایه گذاری شده توسط مدیریت داده ها و حاشیه نویسی اسرائیل Dataloop سرمایه گذاری کرده اند. با مشارکت Umang Bedi ، Virendra Gupta ، Bikram Singh Bedi ، Gaurav Gupta و Salil Musale ، این سرمایه گذاری به توسعه حضور Dataloop در هند کمک خواهد کرد. تا به امروز Dataloop 16 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است.

با استفاده از Dataloop ، سازمان هایی که در طیف وسیعی از عمودی ها فعالیت می کنند – از جمله خرده فروشی ، کشاورزی و وسایل نقلیه مستقل – می توانند با موفقیت هوش مصنوعی را در تولید خود مستقر کنند و بر تجارت اصلی خود تمرکز کنند. این شرکت در بیانیه ای گفت این بیماری هر چه بیشتر باعث رشد این رشد شده و آن را به یک سرمایه گذاری اساسی تبدیل کرده است.

اران شلومو ، مدیر عامل شرکت Dataloop ، گفت: “صنعت حاشیه نویسی داده ها به سرعت در هند در حال رشد است و ما از گسترش حضور Dataloop در اینجا بسیار هیجان زده هستیم.” “اسرائیل و هند یک مشارکت قوی ایجاد کرده اند و ما مشتاقانه منتظر همکاری مشترک و فرصت هایی هستیم که به بازار هند ارائه می دهد.”

Dataloop به شرکت هایی که در حال توسعه هوش مصنوعی در هند و سراسر جهان هستند با پلت فرم قابل تنظیم SaaS خود که هوش انسان و ماشین را با هم می آموزد ، برای آموزش و برچسب گذاری داده های بدون ساختار کمک می کند. سیستم عامل پیشرفته این شرکت داده های “در زمان واقعی” را به همتایان انسانی باز می گرداند در حالی که همزمان جریان کار را با ابزار حاشیه نویسی خودکار ساده می کند.

ساکت آگاروال ، بنیانگذار و شریک مدیر Onnivation گفت: “Onnivation پیشگام رشد همکاری های فناوری هند و اسرائیل با بیش از 15 شرکت فناوری عمیق اسرائیلی است که در حال حل چالش های بزرگترین و با نفوذترین شرکت های هند و تک شاخ فناوری هستند.”