همه چیز در باره جراحی سینه و شکم و لیزرلیپولیز

آمبولی چربی به دنبال پیکرتراشی می تواند عوارضی از قبیل سکته مغزی یا قلبی ایجاد کرده و به مداخله سریع پزشکی نیاز دارد. در این روش سلولهای چربی از بین نمی رود و به همین دلیل برگشت پذیری آن در صورت عدم رعایت بیمار، سریع تر است. سیستم های طبقه بندی درمانی متعددی ایجاد شده است که هدف آن درمان مرحله بندی شده ژنیکوماستی بر اساس میزان بافت چربی و زیادی پوست می باشد. پیکرتراشی صورت از حساس ترین عمل های زیبایی بوده و از روش های زیادی به این منظور استفاده می شود. به دلیل ساکشن ستونی چربی ها، احتمال ایجاد ناهمواری روی پوست بعد از عمل پیکرتراشی وجود دارد. این عارضه در اثر نفوذ تکه ای از چربی یا بافت به داخل عروق فرد و ایجاد اختلال در روند جریان خون رخ ژنیکوماستی و کم کاری تیروئید می دهد. همانطور که می دانید پیکرتراشی واژه ای کلی برای اشاره به کلیه عمل های زیبایی بدن است که با هدف فرم دهی و ایجاد ظاهر مناسب انجام می شود. ماموپلاستی یا جراحی زیبایی سینه یکی از عمل های پیکرتراشی سینه است که تاثیرات مثبت فراوانی دارد.

بروز عفونت به دنبال عمل لاغری شکم یکی از خطرات احتمالی است که با آنتی بیوتیک های ساده برطرف می شود. این ناحیه معمولا دچار تجمع چربی موضعی و نامناسب شده که با عمل پیکرتراشی باسن قابل رفع است. از جمله مشکلات سینه مردان به ژنیکوماستی می توان اشاره کرد که بیماری خوش خیمی است که در آن سینه ها از حد معمول بزرگ تر می شوند. ژنیکوماستی میتواند با شرایطی مانند سندرم کلاین فلتر، پرکاری تیروئید، مشکلات کبدی، نارسایی کلیه و نارسایی هیپوفیز همراه باشد. نارسایی کلیه به خصوص زمانی که فرد تحت درمان دیالیز است به علت به وجود آمدن تغییرات هورمونی، ژنیکوماستی را تجربه می کنند. در ابتدا باید متذکر شد ژنیکوماستی میتواند علامتی باشد مبنی بر نارسایی کبد، کلیه و به طور کلیتر سیستم غدد درون ریز. علاوه بر این، روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است که استروژن را متابولیزه میکند و تولید تستوسترون را افزایش میدهد. برای درمان ژنیکوماستی از جراحی پلاستیک که به آن کاهش ماموپلاستی نیز می گویند، استفاده می کنند و طی این روش با کاهش سایز سینه ها، این عضو را صاف کرده و تلاش می کنند تا خطوط قفسه سینه دقیق تر شده و افزایش پیدا کند.

روش لیپوساکشن احتمال ایجاد کبودی و تورم بعد از عمل پیکرتراشی را افزایش می دهد. از عوارض و خطرات محتمل بعد از عمل پیکرتراشی صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد. علاوه بر عوارض عمومی، ممکن است خطرات خاصی برای انجام عمل پیکرتراشی در قسمت های مختلف بدن وجود داشته باشد که این موارد را با هم مروز خواهیم کرد. عمل پیکر تراشی بازو یکی از عمل های پرطرفدار بین افراد مختلف است. یکی از عوارض پیکر تراشی شکم و پهلو، ایجاد لخته خون و تورم بیش از حد است که با رعایت نکات خاصی قابل جلوگیری است. همچنین ژنیکوماستی ممکن است یکی از اثرات جانبی داروهای خاص باشد. عفونت ناشی از عمل لاغری بازو یکی از عوارض محتمل است. با این حال این روش هم از یک روند جراحی تبعیت کرده و عوارض عمل لیپوماتیک اجتناب ناپذیر است. روش لیپوماتیک در واقع بسیاری از محدودیت ها و عوارض روش لیپوساکشن را کاهش داده است. اگر این فرضیه را در نظر بگیریم که کاهش وزن می تواند به کاهش تورم سینه های مردان کمک کند، اشتباه نیست. این ماده برای معالجه و جلوگیری از سرطان پستان استفاده می شود، به همین دلیل می تواند درد پستان و بزرگ شدن پستان در مردان را نیز کاهش دهد.

این روش نسبت به مزیت های خود از عوارض خاصی هم برخوردار است که استفاده از این روش را امروزه محدود کرده است. خطرات عمل پیکرتراشی بازو به دلیل روند تهاجمی کمتر و حجم چربی استخراج شده کمتر، محدود تر و نادر تر است. عمل پیکرتراشی با لیپوماتیک بیشتر در نواحی وسیع و برای حجم زیاد چربی قابل استفاده است. درواقع عوارض این عمل بیشتر به تفاوتهای فردی بستگی دارد. انتخاب و مراجعه به بهترین جراح پیکر تراشی، رعایت دستورالعمل های بعد از عمل و طی کردن موفق دوره نقاهت باعث می شود تا خطرات پیکرتراشی در ناحیه شکم به حداقل میزان خود برسد. دقت جراح در حین عمل و رعایت دقیق دستورات در دوره نقاهت باعث می شود تا خطرات شایع عمل پیکرتراشی باسن به حداقل برسد. پوست به پیر شدن خود ادامه خواهد داد، بنابراین اگر می خواهید شادابی پوست خود را حفظ کنید، باید هر 10 تا 15 سال یکبار این عمل را تکرار کنید. اما اگر بزرگ شدن سینه به تومور یا توده ای بستگی داشته باشد بیمار حتما باید در اولین فرصت ممکن این عارضه را درمان نماید. عادات غذاییتان را تغییر دهید. لازم به ذکر است که این بیماری عموما باعث سفت شدن نوک پستان در مردان می شود و عمدتا نوک سینه را درگیر می کند.