هندی-آمریکایی از موسیقی بالیوود برای انتشار پیام بایدن و هریس در طول نظرسنجی های ایالات متحده استفاده می کند

یک کارآفرین هندی-آمریکایی ساکن دره سیلیکون با استفاده از موسیقی بالیوود پیام جو بایدن رئیس جمهور منتخب و معاونش کامالا هریس را در طی انتخابات ریاست جمهوری که به تازگی به پایان رسیده است ، به اعضای مختلف جامعه به اعضای مختلف جامعه می رساند.

در اوایل سال جاری ، کارآفرین Ajay Jain Bhutoria داوطلبانه یک کمپین چند زبانه مبتکرانه را بر اساس برخی از شماره های محبوب بالیوود طراحی کرد با این ایده که آمریکایی های هندی در هنگام برقراری ارتباط داوطلبان کمپین با زبان خود با بیدن احساس ارتباط بیشتری می کنند.

“شکایاتی وجود داشت که هندی-آمریکایی ها رأی نمی دهند. اما من می پرسم ،” آیا تا به حال با آنها به زبان آنها صحبت کرده اید؟ ” وقتی بواتوریا در مصاحبه ای گفت ، وقتی یک داوطلب تبلیغاتی به زبان آنها با یک رأی دهنده صحبت می کند ، بیشتر گوش می دهد.

وی گفت: “ضروری نیست که همه هندی ها انگلیسی صحبت کنند” ، افزود: “مردم وقتی کسی با آنها به زبان آنها صحبت می کند ارتباط برقرار می کنند.”

او چندین کمپین تبلیغاتی ویروسی تبلیغاتی دیجیتال را به زبان های هندی برای جذب همه هندی ها در سراسر ایالات متحده آغاز کرد.

شعارهایی مانند “America Ka Neta Kaisa Ho Jo Biden Jaisa Ho”، “Trump Hatao America Bachao”، “Biden-Harris ko Jitao، America ko aage badao” و “Jaago America Jaago- Biden Harris ko Vote do” – در 14 زبان هندی.

در زمانی که هر رای ، به ویژه در ایالت های نبرد مهم بود ، بوتوریا گفت که هدف وی این است که با پیام نامزد حزب خود به زبان هرکسی و آمریکایی به زبانی که صحبت می کنند و رسانه ای که می فهمند ، به سراغ هر هندی-آمریکایی برود.

بهوتوریا و همسرش وینیتا ویدیوی “Chale Chalo، Chale Chalo Biden Harris ko Vote do” (بیایید برویم به Biden Harris رأی بدهیم) را منتشر کردند که بسیار مورد توجه جامعه هندی-آمریکایی قرار گرفت.

این اولین ویدئو موزیکال در آسیای جنوبی برای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری بود. وی گفت که “مردم با موسیقی ، غذا ، زبان و فرهنگ ارتباط برقرار می کنند”.

وی گفت: “هیجان زیادی وجود داشت ،” و اضافه كرد كه “اکثریت قریب به اتفاق قبلاً چنین فعالیتهای تبلیغاتی را تجربه نکرده بودند.”

در توضیحات این ویدئو آمده است: “ما تنوع افراد جامعه خود را با الهام از دید بایدن در مورد امید و تغییر ارائه می دهیم.”

وی در پاسخ به س questionالی گفت: “ما از هر سنی ، مکانی و شغلی هستیم ، اما در اشتیاق خود برای کاندیدایی که ارزش های مشترک ما را نشان می دهد متحد هستیم.”

Bhutoria که از فریمونت در کالیفرنیا مستقر است ، یک رهبر با نفوذ جامعه آمریکایی-هندی ، فعال سیاسی ، نویسنده و کارآفرین فناوری است.

برای بیش از یک دهه ، او به عنوان یک رهبر برجسته در کمیته مالی ملی حزب دموکرات خدمت کرده است. وی در مبارزات انتخاباتی بایدن 2020 و در کمیته سیاست روابط خارجی بایدن آسیای جنوبی به عنوان رهبر ملی جزیره اقیانوس آرام آسیایی-آمریکایی (AAPI) خدمت کرده است.

بوتوریا در راجستان متولد شد ، در گواهاتی ، آسام بزرگ شد.

بوتوریا با الهام از پدرش ، مانند بسیاری از مهاجران ، با یک چمدان و یک حساب بانکی خالی به ایالات متحده آمد و در جستجوی فرصت بی حد و حصر بود.

او فعالیت سیاسی خود را با شرکت در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری اوباما برای آمریکا در سال 2008 ، به عنوان رهبر جامعه کمیته ملی دموکرات و کمیته مالی ملی آن آغاز کرد.

او با الهام از اوباما ، از نزدیک درگیر افزایش مشارکت مدنی و مشارکت ملی سیاسی هند و آمریکایی شد.

بوتوریا برای مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2016 میزبان بیل کلینتون رئیس جمهور سابق در خانه خود بود و بیش از 20 بار در رویدادهای مختلف میزبان جمع آوری کمک های مالی هیلاری کلینتون بود ، از جمله تیم کوک مدیرعامل اپل ، رید هاستینگ مدیر عامل نتفلیکس ، جان دوناهو مدیرعامل eBay و مدیرعامل LinkedIn رید هافمن وی مبلغ قابل توجهی سرمایه جمع آوری کرده و شورای رهبری AAPI را برای هیلاری برای ریاست جمهوری مشترک هدایت کرده است.

او احتمالاً تنها هندی-آمریکایی بود که از کالیفرنیا پرواز کرد و در 18 مه 2019 ، وقتی بایدن تبلیغات رسمی ریاست جمهوری خود را آغاز کرد ، در فیلادلفیا حضور داشت.

بهوتوریا پس از رویداد پرتاب گفت: “من معتقدم فقط او (بایدن) است كه می تواند ایالات متحده را در مسیر توسعه قرار دهد. ایالات متحده باید جهان را رهبری كند.”

چند ماه بعد ، وی در یک تلاش ملی برای جمع آوری کمک های مالی برای کمپین بایدن در محل زندگی خود ، میزبان دکتر جیل بایدن بود.

علاوه بر جمع آوری سرمایه های مردمی برای این کارزار ، بوتوریا گفت که وی بر اطمینان از تحویل 1.3 میلیون رای هند و آمریکایی در ایالت های در حال چرخش برای بایدن متمرکز است. وی به تقویت و ساخت AAPI برای تیم Biden Leadership و تیم پایه کمک کرد.