هند یک بازار مهم برای WeWork ، مدیر عامل شرکت Sandeep Mathrani است

Sandeep Mathrani ، مدیرعامل جهانی WeWork ، گفت: ساختار هزینه در هند بسیار جذاب است و بازار هند آماده است كه از اهمیت بیشتری برخوردار شود ، زیرا ما شاهد مدلهای توپی و سخنگو هستیم ، در حالی كه بسیاری از شركتهای بزرگ به بررسی سرمایه پرداخته اند.

مطرانی گفت که اگرچه هند در این زمان بخش کوچکی از تجارت جهانی WeWork بود ، اما از نظر استراتژی رشد جهانی ، بازار مهمی بود.

در ماه سپتامبر ، ارائه دهنده فضای اداری مستقر در ایالات متحده ، WeWork Global 25 درصد سهام WeWork India ، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به گروه سفارت توسعه دهنده املاک مستقر در بنگالورو را به مبلغ 100 میلیون دلار خریداری کرد زیرا این شرکت به دنبال افزایش کار در هند در 36 ماه آینده است .

در مورد خرید جزئی بازوی هند ، ماترانی گفت: “شرکت مادر حق خرید سهام بازوی هند را از طریق اولین حق امتناع دارد. ما حق داریم حق امتیاز IPO جهانی WeWork را بدست آوریم. ”

استارت آپ مشترک WeWork مستقر در نیویورک ، تحت نظر مدیر عامل جدید خود ، انتظار دارد تا سال 2021 به سود جهانی برسد.

ماترانی ، که در فوریه سال 2020 به شرکت ما پیوست ، گفت: این شرکت از این سازمان به اندازه مناسب ، سوزاندن پول نقد را کاهش داد ، تجارت غیر اصلی را فروخت و املاک و مستغلات را تخلیه کرد.

“ما مشاغل غیر اصلی را فروخته ایم که خونریزی زیادی داشته اند. اولویت ما تمرکز بر فروش عضویت و سودآوری است. ما در حال ساده سازی مشاغل املاک و مستغلات هستیم و انتظار داریم تا پایان سال 2021 مثبت EBIDTA باشیم. ”

این شرکت انتظار دارد که بیماری همه گیر Covid-19 تقاضا برای فضای کاری انعطاف پذیر را تسریع کرده و میزان اشغال را تا سال 2021 به حدود 65٪ در سطح جهان برساند تا به یکنواختی کمک کند.

محترانی گفت: “ما در حال انجام كارهای موثرتر هستیم و شاهد اشغال آنها از ژوئن تا سپتامبر برابر با سطح مارس هستیم.”

در ماه آگوست ، WeWork آشفته 1.1 میلیارد دلار اعتبار بدهی از SoftBank جمع کرد.

“ما یک ترازنامه قوی با نقدینگی زیادی داریم. ما بیش از 3 میلیارد دلار نقدینگی داریم و حتی اگر 1 میلیارد دلار هم بسوزانیم ، پول کافی وجود دارد. ”

این شركت همكار ، كه تا سال گذشته 47 میلیارد دلار ارزش داشت ، به سمت IPO می رفت اما پس از آنكه بنیانگذار آدام نویمان به سو mis مدیریت متهم شد و معاملات متعدد تعارض منافع در اسناد IPO مشخص شد ، ارزیابی ها كاهش یافت. سپس Covid-19 سخت به تجارت WeWork ضربه زد.

WeWork شاهد بازگشت تجارت به حالت عادی در سرتاسر چین و کره جنوبی بوده است ، در حالی که کشورهایی مانند فرانسه ، آلمان و ایتالیا حدود 70-80٪ اشغال پس از گشودن اقتصاد را مشاهده کرده اند.

WeWork در سال 2017 با Embassy Group وارد همکاری شد و فعالیت خود را در بازار هند آغاز کرد. WeWork هند ، که پیش از این قصد داشت تعداد میزها را تا پایان سال 2020 به 90 هزار میز افزایش دهد ، گفت اکنون تمرکز بر روی سودآوری است تا رشد تعداد صندلی ها.

در ماه های اخیر ، این شرکت 12000 میز با مشتریان بزرگ شرکت مانند Netflix هند ، بانک مشترک المنافع استرالیا و جان Deere امضا کرده است.

WeWork India بیش از 45000 میز در 34 مکان در شش بازار کشور ، از جمله بنگالورو ، Gurgaon و بمبئی دارد.