هوشمند سازی: تجهیزات هوشمند سازی ساختمان + بهترین قیمت

از این اطلاعات استفاده کنید تا بتوانید گزینه ای که مناسب تر هست را انتخاب نمایید. اگر شما نیز علاقمند هستید تا اطلاعات خود را درباره خانه های هوشمند بالا ببرید با ما همراه باشید. بسیاری از تجهیزاتی مه در بالا نام برده شد را می توان در گروه تجهیزات خانه هوشمند غیر ضروری دسته بندی کرد. آیا از روشن ماندن چراغها جلوگیری میکنید؟ می شوند. اما آیا همه موارد یاد شده جزء تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ضروری هستند؟ هزینه هوشمند سازی ساختمان به چه نحوی محاسبه میشود ؟ افزون بر این، کمبود زمین های آزاد در محیط های شهری متراکم برای تبدیل به فضاهای سبز ضرورت برنامه ریزی هوشمند و هوشمند سازی را هر چه بیشتر می طلبد. به عبارتی تلاش میکنید تا چه مشکلی را حل کنید؟ از سوی دیگر پریز های هوشمند کارها را ساده تر می کنند بطوریکه می توانید از لامپ معمولی موجود در منزل خود استفاده کنید و یا بر میزان مصرف انرژی لامپ ها نظارت داشته باشید. این کلید ها امکان هوشمندسازی لامپ های معمولی را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند. لامپ های هوشمند و پریز های هوشمند از روش های دیگر هوشمندسازی روشنایی می باشند. برای پاسخ به این سوال ابتدا باید مفهوم تجهیزات هوشمندسازی ضروری ساختمان را مورد کند و کاو قرار دهیم.

شما باید تصمیم بگیرید که بهترین راه حل هوشمند سازی روشنایی برای خانه شما کدام است. اکنون به معرفی تک تک تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ضروری می پردازیم. قبل از پرداختن به پاسخ سوال پیشنهاد می کنم مقالات “خانه هوشمند چیست” و “خانه هوشمند چگونه کار می کند” را مطالعه کنید. استفاده از کنترل کننده مرکزی و کلید لمسی هوشمند شما را قادر می سازد تا سیستم روشنایی خود را هوشمند کنید و از طریق تلفن همراه لامپ های خود را روشن یا خاموش کنید. کلید لمسی هوشمند با اتصال به دستگاه کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند شما را قادر می سازد کنترل سیستم روشنایی محیط مورد نظرتان را از هر کجای دنیا در دست داشته باشید. استفاده از کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند برای استفاده از تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ضروری است. مزایای هوشمند سازی ساختمان بیشمارند. سیستم های هوشمند ساختمان بسته به نوع کاربری، استراتژی های مختلفی را برای مدیریت روشنایی یک ساختمان ارائه می کنند که مدیریت بر مبنای حضور افراد، مدیریت بر مبنای زمان، دیم کردن، استفاده از نور طبیعی، اندازه گیری میزان مصرف و پیک سایی، از عمده ترین آنها می باشد.

لامپهای هوشمند به شما اجازهی کنترل نور و روشنایی، از طریق تلفنهای هوشمند یا هر دستگاه هوشمند دیگری را میدهند. لامپهای هوشمند به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کردند. لامپهای هوشمند میتوانند از طریق برنامههای سفارشی خودکار شوند. لامپهای هوشمند میتوانند به شما در مدیریت روشنایی منزل از طریق گوشی هوشمند یا هر وسیلهی هوشمند دیگر متصل به شبکه وای فای کمک کنند. با نگاهی به تنظیمات خانه هوشمندتان، در اینجا ما به شما در انتخاب لامپ هوشمند مناسب کمک میکنیم. بعدها شما می توانید تجهیزات مختلفی را به این سیستم اضافه کرده و از سیستم هوشمند خود لذت ببرید. باس های ارتباطی به راحتی امکان اضافه کردن دتکتور به سیستم را می دهد. اگر در خانه ی خود از کودکان و یا افراد مسن نگهداری می کنید داشتن سیستم های هوشمند می تواند به راحتی و امنیت بیشتر خانه کمک کند. همچنین میتوانید نور را از راه دور در خانه خود تنظیم کنید و یا زمانبندی و تایمرها را برای چراغها تنظیم کنید.

Control4 بعدا در همان سال اولین محصولات خود را به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در حوزه هوشمند سازی تجهیزات هوشمند سازی خانه وارد بازار کرد. کارشناس آموزش مرحله به مرحله نصب و راه اندازی سیستم را تشریح میکند در هر مرحله نیز تستهای عملی و تئوری از کار اموزان به عمل می آید تا هر کار آموز بطور کامل کلیه مراحل نصب و راه اندازی سیستم هوشمند سازی ساختمان و همچنین سرویس و عیب یابی عمومی سیستم هوشمند سازی BMS را انجام داده و کار نصب و عیب یابی کامل را بخوبی آموزش ببینند و مستقیما وارد بازار کار سیستم خانه هوشمند ( هوشمند سازی ساختمان ) شود و از پشتیبانی نامحدود مجتمع نیز برخوردار می گردند . پیادهسازی و اجرای همچه سیستمی به بهبود کیفیت خواب و چرخهی طبیعی بیداری کمک میکند. گروهبندی لامپها در یک سیستم روشنایی هوشمند به شما در کنترل راحتتر روشنایی هوشمند خانه تان کمک میکند. فناوری خانه هوشمند راحتی و صرفهجویی در هزینه را برای صاحبان خانه فراهم میکند. این روند تعیین قیمت بهتر است به بعد از انتخاب تجهیزات لازم واگذار گردد، زیرا قبل از آن قیمتها بسته به نوع انتخاب کارفرمایان تغییرات چشمگیری میکند. موتورخانه مصرف کننده انرژی و یکی از پر هزینه ترین بخش های یک ساختمان می باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تجهیزات هوشمند سازی خانه وب سایت خود باشید.