وکیل هندی-آمریکایی اولین زن آسیای جنوبی است که به عضویت مجمع ایالتی نیویورک انتخاب می شود

نیویورک: یک وکیل 38 ساله هندی-آمریکایی اولین زن آسیای جنوبی است که به عضویت مجمع ایالتی نیویورک انتخاب شده است. جنیفر راجکومار ، دموکرات ، رقیب جمهوری خواه خود جیووانی پرنا را شکست داد.

“تبریک بهJeniferRajkumar برای اولین زن آسیای جنوبی انتخاب شده به دفتر ایالت نیویورک! جنیفر یک کارمند عمومی با سابقه و یک مدافع حقوقی است ، و ما می دانیم که او یک مدافع قوی برای صدای آسیای جنوبی در آلبانی خواهد بود ،” تأثیر آمریکایی های هند صندوق روز چهارشنبه توییت کرد.

راجکومار ، یک وکیل تحصیل کرده در استنفورد و یک مدافع حقوق مهاجران ، نماینده نیویورک در مجلس ایالت نیویورک خواهد بود ، به نمایندگی از منطقه 38 مجمع ، که شامل Woodhaven ، Ridgewood ، Richmond Hill ، Ozone Park و Glendale است.

مجلس ایالت نیویورک ، مجلس عوام مجلس قانونگذاری ایالت نیویورک است ، مجلس سنا ایالت مجلس اعلای مجلس است. 150 کرسی در مجمع وجود دارد. اعضای مجمع دو سال بدون محدودیت مدت خدمت می کنند.

راجکومار وکیل و استاد دانشگاه سیتی نیویورک است. وی همچنین یک مقام سابق دولت ایالت نیویورک است. با توجه به مشخصات وی در وب سایت خود ، Rajkumar ریشه اولیه خدمات عمومی دارد. والدین وی از هند به ایالات متحده مهاجرت کردند و در محله کوئینز نیویورک اقامت گزیدند.

او در شورای مشاوره حقوقی پناهگاه خانواده ها ، ارائه دهنده خدمات پیشرو در شهر نیویورک و طرفدار بازماندگان خشونت خانگی ، قاچاق جنسیت و انواع خشونت جنسیتی فعالیت می کند. وی در مورد حقوق و سیاست های منافع عمومی در دانشکده حقوق استنفورد ، دانشکده حقوق CUNY و دانشکده حقوق هاروارد صحبت کرده است.

در سال 2015 و 2016 ، Rajkumar به عنوان Super Legal ‘New York-Metro Rising Stars List انتخاب شد ، که به بیش از 2.5 درصد وکلا در نیویورک اعطا نشده است. در مشخصات وی گفته شده است كه اندرو كومو فرماندار نیویورك وی را به عنوان مدیر امور مهاجرت و مشاور ویژه ایالت نیویورك منصوب كرده است.