ویزا: Stashfin با ویزا شریک می شود تا کارتهای مارک مشترک با خطوط اعتباری راه اندازی کند

Stashfin ، استارتاپ نو بانکی مستقر در سنگاپور ، در میان گرایش روزافزون به پرداخت دیجیتال ، برای راه اندازی کارت های اعتباری با مارک مشترک با خطوط اعتباری ، با Visa همکاری کرده است.

این کارت ها می توانند در مکان های تجار فیزیکی و خودپردازها و همچنین در حالت های آنلاین که ویزا پذیرفته می شود ، مورد استفاده قرار گیرند و این امر استراتژی شبکه کارت مستقر در ایالات متحده را برای افزایش سهم خود در بازار دیجیتال سازی سریع آسیای جنوبی از طریق ارتباطات فین تک تأکید می کند.

“ما در یک فرصت منحصر به فرد نشسته ایم تا میلیون ها مشتری بتوانند به رویاهای خود نزدیک شده و میزان مالی را بهبود بخشند. جنوب آسیا در آستانه یک انقلاب مالی قرار دارد. ماموریت ما تأمین خواسته های مشتریان از طریق خدمات بانکی بدون اصطکاک با کمک فن آوری است. ”

کارت اعتباری مانند تسهیلات اضافه برداشت شخصی عمل می کند و به مشتریان امکان می دهد بر اساس مشخصات اعتباری خود وام هایی با اندازه بلیط بین 25000 تا 3 ریال روپیه دریافت کنند.

Stashfin امیدوار است تا با استفاده از کارت های اعتباری خود ، به مشتریانی که به دنبال تخفیف های خرید جشن هستند کمک کند.

بر اساس این گزارش ، استارت آپ نو بانکی پیشنهادات تجاری ویزا را که در کارت ها وجود دارد ، افزایش می دهد تا محصولات را به کاربران خود ارتقا دهد.

آگرووال گفت: در کارت اعتباری ، مشتریان برخلاف کارت های اعتباری مجبور به بازپرداخت وام در مدت 12 تا 18 ماه هستند.

Stashfin در حال حاضر یک میلیون کاربر دارد که 50٪ آنها از متروهای بزرگ هستند.

آگرووال گفت: این کارت اعتباری هزاره را هدف قرار می دهد که یا کار خود را شروع می کنند یا هنوز در مراحل اولیه هستند و ترجیح می دهند با گلوگاه های وام گرفتن از یک موسسه بانکی سنتی برخورد نکنند.

گزارش سال 2018 Infosys پیش بینی کرده است که بازار جهانی کارتهای اعتباری به پشتوانه نیازهای فزاینده مالی مشتریان بدون بانک و زیر بانک ، به 3.1 تریلیون دلار خواهد رسید.

آرویند رونتا ، رئیس محصولات ، هند و جنوب آسیا ، ویزا ، گفت: “ما به مشارکت های مبتنی بر نوآوری اعتقاد داریم و فن آوری های اساسی همچنان اصلی در حل شکاف اعتباری هند هستند.