پارکینگ مسکونی: MyGate شرکای پارک + را برای ارائه سیستم مدیریت یکپارچه وسایل نقلیه در جوامع مسکونی فراهم می کند

برنامه مدیریت جامعه MyGate با پارک + ، ارائه دهنده راه حل های پارکینگ هوشمند خودکار ، ارتباط برقرار کرده است تا یک سیستم مدیریت وسایل نقلیه یکپارچه را به بازار مسکونی ارائه دهد.

این همکاری ادغام کامل پیشنهادات MyGate و Park را مشاهده خواهد کرد. این راه حل برای جوامع دروازه دار که از MyGate در سراسر NCR دهلی ، بنگالورو ، حیدرآباد و بمبئی استفاده می کنند ، در دسترس خواهد بود و سایر متروهای بزرگ در دو سه ماهه بعدی دنبال خواهند کرد.

“Park + یک سیستم اتوماتیک قوی برای کمک به جوامع مسکونی و شرکت ها در تأیید اعتبار و کنترل دسترسی محل های خود به وسایل نقلیه مجاز ساخته است. این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت ساکنین ، به کاهش چشمگیر سرقت اتومبیل در این جوامع نیز کمک می کند. ”

مدیریت وسایل نقلیه در دروازه و درون جامعه برای بسیاری از سهامداران نقطه درد است. به عنوان مثال ، ساکنان باید هر بار که درخواست ورود می کنند ، یک چک بدون نیاز را در دروازه انجام دهند ، در حالی که انجمن رفاه ساکنان هزینه های اصلی مانع رونق و هزینه های امنیتی بالاتر را متحمل می شود. این یکپارچه سازی ، این چند مسئله جنبی را نیز حل خواهد کرد.

“احراز هویت وسایل نقلیه یک فرآیند وقت گیر در دروازه است. این همکاری گام دیگری در تلاش ما برای ارائه راه حل یکپارچه برای جوامع است. “گفت Abhishek Kumar ، مدیر ارشد همکاری و بنیانگذار MyGate.

ساکنان جوامع MyGate می توانند وسایل نقلیه خود را با برچسب های شناسایی فرکانس رادیویی Park + (RFID) مجهز کنند که به طور خودکار باعث باز و بسته شدن سد دروازه یا بوم می شود و ورود و خروج آنها را بدون درز باعث می شود.