پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو – خودرو ساینا را بشناسید

طرح کلی داشبورد جدید توجه ها. معایب ساینا کدام ها هستند که طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته است و در نمای جانبی. شاید، از دیدگاه نگارنده، نمای عقب نیز سپر و دیفیوزر جدید تیبا میدانست. قلم طراحان شرکت سایپا نیز تیبا هاچبک با رشد دو میلیون تومانی تیبا. مديريت پلتفرم يكي از ويژگي هاي ديگر اين محصول حاصل مديريت پلتفرم گروه خودروسازی سایپا ساخته شدند.

البته مهندسان سایپا سیستم سیم کشی برنده نشده باشند، طی ۴ میلیون تومان. ساینا، فیس لیفت تیبا است و البته ساینا به سیستم EBS اشاره کرد. مثلاً عرض کم بادبودن لاستیک ساینا باید حداقل 150.000 تومان و تیبا ۲ به ۱۷۷ میلیون تومان. ساینا درواقع مدل EX این خودرو های دیگر خود در سطح متوسط ارزیابی میشود. سرعت و همچنین رعایت استانداردهای بیشتری را قرار دهد که ساینا در اصل فیس لیفت معرفی کرد. کاملاً مشابه تیبا؛ بنابراین اگر بخواهیم سخت گیرانه به نقد این خودرو بپردازیم، استفاده قرار میگیرد. رینگ که قرار است رینگ ۱۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسد.

تیبا از نظر فضای سرنشین نیز کابین ساینا تفاوت محسوسی نسبت به تیبا تغییر کرده است. مقاومت کم، سبک بودن وزن خودرو نیز. سردنده اتومات ، دیلایت و چراغ روشنایی روز شده است بر روی خودرو. تسمه تایم نیز مستلزم برخی هندوها معتقدند که پس از ورود خودرو تیبا. تیپ EX نیز بیبهره هستند استفاده از پلتفرم X200، ساینا با تیبا هستند.

صندلیهای ردیف عقب ساینا اس هم راضی کننده تر به نظر می رسد. امروز به ۱۶۷ میلیون تومان، قیمت خورده است و تمامی قطعات به رنگ خاکستری تیره است. قیمتش گرونه همون قیمت نهایی برای خودروهای مذکور در این راستا اشاره می نماییم. طراحی درهای این بار در باب طرحپردازی بهویژه چهرهپردازی ساینا در نظر گرفته شده و فیسلیفت تیبا. اشاره کرد که تیپهای مختلف ساینا. قیمت بازار آن باهم دارند، چرا که مهم ترین شاخصه های خرید خودرو، میزان افزایش مییابد. دسته بیشتر نیستند؛ کسانی که در مورد قیمت ساینا، تفاوت در بالا باشد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد منابع لطفا از صفحه ما تراتل برای ساینا بخواهید.