پرونده بهاراتپه اشنیر گروور: اشنیر گروور می گوید تمام پست های توهین آمیز رسانه های اجتماعی علیه بهارات پی را حذف کرده است.

اشنیر گروور، بنیانگذار BharatPe، به دادگاه عالی دهلی اطلاع داد که پست‌ها و اظهارات رسانه‌های اجتماعی را که توسط شرکت مستقر در گورگان توهین‌آمیز بود، حذف کرده است. این پس از آن صورت گرفت که دادگاه عالی دهلی در 16 مه از بهارات پی و گروور خواست از به کار بردن الفاظ غیر پارلمانی علیه یکدیگر خودداری کنند.

وکیل یکی از بنیانگذاران BharatPe علاوه بر اطلاع به دادگاه مبنی بر حذف پست های گروور، گفت که موکلش از دستورالعمل قبلی دادگاه تبعیت خواهد کرد.

او همچنین خاطرنشان کرد که خانواده گروور در مورد بیانیه بهارات پی مبنی بر اینکه “گروور و خانواده مرتکب کلاهبرداری شده اند” نگرانی هایی را مطرح کردند و به دنبال حذف این بیانیه بودند. وکلای BharatPe به دادگاه اطلاع دادند که بیانیه مذکور را حذف یا اصلاح خواهند کرد.

در اوایل این ماه، بخش جرائم اقتصادی پلیس دهلی (EOW) اولین گزارش اطلاعاتی (FIR) را علیه گروور، همسرش مادوری جین و سایر اعضای خانواده به عنوان ادامه شکایت سال گذشته توسط این شرکت ثبت کرد.

FIR بر اساس شکایتی ثبت شد که توسط BharatPe ارائه شده بود که موسس و اعضای خانواده‌اش را به سوء رفتارهایی مانند ایجاد صورت‌حساب‌های جعلی و دعوت از فروشندگان ساختگی برای ارائه خدمات به شرکت متهم می‌کرد.

FIR هشت مورد از “جرایم جنایی قابل تشخیص” شامل 408 (نقض اعتماد توسط منشی یا خدمتکار)، 409 (نقض اعتماد توسط یک کارمند دولتی، یا توسط یک بانکدار، تاجر یا عامل)، 420 (تقلب و غیر صادقانه) را ذکر می کند. القای تحویل مال)، 467 (جعل اوراق بهادار با ارزش)، 468 (جعل به قصد تقلب) و 471 (استفاده از سند جعلی یا سابقه الکترونیکی به عنوان اصیل).

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


گروور، مادهوری جین که رئیس سابق کنترل در بهارات پی بود، برادرش شوتانک جین، شوهر خواهرش دیپاک گوپتا و پدر سورش جین متهمان پرونده بهارات پی هستند. گوپتا رئیس سابق اداره بهارات پی بود و برادر شوهر گروور است.

بهارات پی علاوه بر طرح دعوای مدنی و کیفری در دادگاه عالی و شکایتی که در شعبه جرائم اقتصادی پلیس دهلی ارائه شده بود، به مرکز داوری بین‌المللی سنگاپور نیز مراجعه کرده بود تا سهام محدود گروور در شرکت را پس بگیرد. 10 دسامبر.

BharatPe از طریق دعوای مدنی و شکایت EOW به دنبال خسارت 88 کرور روپیه از گروور و اعضای خانواده اش بود.

یکی از بنیانگذاران درگیر در تاریخ 1 مارس از شرکت و هیئت مدیره آن استعفا داده بود و اظهار داشت که با او “توهین آمیز” شده و با “بی احترامی ترین شیوه” رفتار شده است. روز بعد BharatPe ادعا کرد که گروور استعفای خود را “پس از دریافت دستور جلسه آینده هیئت مدیره که شامل ارائه گزارشی (توسط شرکت مشاوره PwC) در مورد رفتار او بود، ارائه کرد. از آن زمان هر دو طرف درگیر یک نبرد حقوقی متخلف و با دسیبل بالا شده اند.

در ژانویه سال گذشته، هیئت مدیره BharatPe حسابرسان مستقل Alvarez & Marsal (A&M) و PricewaterhouseCoopers (PwC) را پس از دریافت شکایت از یک افشاگر داخلی در مورد سوء رفتارهای مالی ادعایی و سوء مدیریت شرکت در شرکت فین‌تک استخدام کرد.

همچنین بخوانید | بررسی سال 2022: حماسه اشنیر گروور-بهارات پی

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.