پیستون خودرو چیست و چطور کار میکند؟

می شود. به این منظور پیستون را به قشرهای حافظ آغشته می نماید تا مقاومت پیستون در در مقابل سایش ارتقاء یابد لازم به ذکر هست که بعضی از این پوشش ها مانند پوشش گرافیتی، روغن را در خویش نگه می دارند. شمع ، این ترکیب را اهمیت جرقه ای ریز منفجر می نماید و انرژی حاصل، موجب حرکت پیستون به پایین می شود. داشتن دست کم دیتاها از موتور و اجزاء آن، به جهت هر راننده ای ضروری است. پیستون اسم قطعه ای میباشد که مطلقا بارها به گوشتان خورده است. البته پرت شدن قطعات فلزی موتور به خارج بسیار نایاب هست البته میتواند شکل دهد. فقط چیزی که مشتری در هنگام خرید می تواند در پیستون بررسی کند، عدم وجود خوردگی و اثرها ضربه و یا این که سایش بر روی سطح رویی آن است. 1- تولید شیار افقی در ساختمان پیستون، که به آن سد حرارتی گفته می شود. پیستون های ترک دار T شکل، با دو شیار افقی و عمودی هستند که شکاف افقی آن‌ها نزدیک سر پیستون در پایین حلقه ها و ترک عمودی انها در قسمت راهنمای پیستون قرار دارد.در طرف مقابل،فقط یک شکاف افقی تولید می شود.(شکل ۹). همین قطعه در واقع در مرکز و قلب موتور قرار دارد و هنگامی می توان آن را مشاهده کرد که درب سوپاپ و سر سیلندر گشوده شده باشد. بعضی خودروها اهمیت سیستم سوپاپ و تایمینگ متغیر هستند. قطر آن نیز، در میان ۳ تا ۴ اینچ (۷۶ تا ۱۲۲ میلیمتر) متغیر است. تعداد رینگهای در هر پیستون از سه تا هفت عدد متغیر می باشد که بسته به گونه موتور و دانسیته آیتم لحاظ ترکیب هوا و سوخت در آن تعیین میشود. پیستون سدیمی که از اسم آن پیداست , آدرس پیستون سازی تبریز مقداری خیره کننده میباشد . لازم به ذکر میباشد در زمان تولید شیار، شیار عمودی را پاره ای مایل تولید می کنند تا سیلندر، در گیر خط اتادگی نشود. تصور نمایید خودروی شما در گیر نقص‌ شده هست و مکانیک خودرو پس از دیدن آن، دارای نگاهی ناامیدانه به شما می گوید، رینگ پیستون چسبانده است. دیواره پیستون در این مرحله پایینی گرد و به صورت بیضی طراحی می گردد که ضمن فراهم آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط همین قطعه در اثر حرارت بالای گوشه و کنار احتراق، به طور کامل فرم استوانه به خود میگیرد. احتمال دارد بپرسید درصورتیکه این حرارت زیاد شدید در هم اکنون تولید شدن است پس به چه صورت این قطعه باید روغنکاری شود ؟ همین حرکت پیستون باعث به وجود آمدن چهار عمل اهمیت موتور می گردد. پیستون چهار زمانه سه مدل خودرو کاری شده، ریختهگری و اتوترمیک دارد. بهترین پیستون موتور برای اتومبیل مسابقهای چیست ؟ بهترین پیستون برای تریلی و کامیون چیست ؟ بهترین پیستون به جهت اتومبیل های مسابقهای پیستون متوسط به شاتون مقاوم و بسیار کوتاه هست . پیستون پهن قطعهای است که قطر بیشتری داشته و همچنین شاتون مضاعف بلندی دارااست که این طراحی برای ایجاد قدرت 4 برابر هست . درصورتیکه پیستون پهن یا قطر بزرگ را کنار پیستون کلیدی قطر اندک قرار دهیم ( شاتون یک اندازه باشد ) , شاهد این خواهید بود که اقتدار تولیدی زیاد زیادتر از قدرت پیستون لاغر میباشد . شیار عمودی ضمن ساخت شرایط ارتجاعی در بدنه پیستون در موقع انبساط قسمت راهنمای پیستون را نگهداری می کند.شیار در مقابل انبساط عکس العمل نشان داده،بر بدنه پیستون،در منتخب که محور های گژن پین قرار دارد، بار متعددی وارد نمی شود.بیشترین نیرو به دامنه فعال پیستون که در سطوح عمود بر تکیه گاه گژن پین هست وارد می شود. همین حلقه ها که به نام رینگ پیستون شناخته می شوند ، در بدنه پیستون ، درون شیارهای منحصر در بدنه پیستون قرار گرفته و قطرشان مقدار زیاد کمی عمده از قطر سیلندر می باشد و این قطر بخش اعظم سبب می شود که وقتی پیستون ( به یار رینگ پیستون ) در باطن سیلندر قرار گرفت ، حلقه های پیستون ، اجازه خروج ادغام سوخت و هوا از بالای محفظه احتراق به فضای پایین پیستون را ندهند و در نتیجه ، امکان فشرده نمودن ترکیب سوخت و هوا در بالای پیستون وجود داشته باشد. حرکت این قطعه به میل لنگ منتقل و به حرکت دورانی تبدیل میشود. روغن کاری سبب ساز می گردد تا حرکت آن ها روانتر باشد و اصطکاک به دستکم برسد و خنککاری منجر می‌گردد تا این قطعات فلزی بهواسطه افزایش دما منبسط نشوند و عملکردشان مبتلا مشکل نشود. حلقه ها در این میان، نقشی حیاتی ایفا می کنند. برخی خودروها نیز سیلندرهایی دارند که اصلی دو سوپاپ ورودی و دو سوپاپ خروجی میباشند که آن ها را سیلندرهای چهارسو پاپه می نامند. برخی سیلندرها یک سوپاپ محل ورود و یک سوپاپ خروجی دارا‌هستند که آن ها را سیلندرهای دو پایه می گویند. چنانچه شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مرکز فروش پیستون در تبریز بدست آورید به تارنما ما مراجعه کنید.