کار از خانه: با ریشه کار کردن کار از راه دور ، پول VC به سمت راه اندازی راه حل های WFH می رود

استارتاپ هایی که راه حل هایی برای تولید و همکاری کار از راه دور در دوران پس از Covid-19 ارائه می دهند ، به طور فزاینده سرمایه های برتر را به عنوان حامیان مالی پیدا می کنند ، اینها همچنین بودجه استارت آپ هایی هستند که در صورت عدم تعاملات غیررسمی در محل کار ، ارتباطات انسانی را تقویت می کنند.

طبق گفته ردیاب صنعت Traxcn ، استارت آپ هایی که در فضای کار از راه دور راه حل ارائه می دهند بیش از 1.6 میلیارد دلار بودجه بین آوریل و نوامبر در سراسر جهان دریافت کرده اند.

وی گفت: “ما خیلی از اوضاع به حالت عادی فاصله داریم – و نمی دانیم آن عادی جدید چگونه خواهد بود. بسیاری از تغییرات ناشی از Covid-19 برای مدت طولانی در اینجا وجود خواهد داشت و اکنون زمان آن فرا رسیده است که در زمینه فناوری هایی که می توانند به ما کمک کنند خود را با این تغییرات سازگار کنیم ، جستجو کنید. ”گفت راژان آناندان ، مدیرعامل سکویا پایتخت هند.

آناندان گفت ، مردم از انعطاف پذیری کار در خانه قدردانی می کنند ، اما م theلفه ارتباط و ارتباط انسان از بین رفته است و باید دوباره مطرح شود.

اخیراً ، برنامه شتاب دهنده Sequoia Surge 04 1.7 میلیون دلار در راه اندازی مشاغل از راه دور Let’s Let’s Dive سرمایه گذاری کرده است که با جمع آوری تیم ها و بازآفرینی یک فضای اجتماعی ، انزوا را از بین می برد.

از ماه مارس ، استارتاپ هایی که در فضای کنفرانس ویدیویی و راه حل های رویدادی راه حل ارائه می دهند ، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده اند.

پلت فرم مدیریت رویداد آفلاین مبتنی بر ابر Hubilo 4.5 میلیون دلار به رهبری Lightspeed Venture Partners جمع کرد و Sequoia Capital India 12 میلیون دلار در بستر رویداد مجازی Airmeet مستقر در بنگالورو سرمایه گذاری کرد.

با شروع کار از راه دور ، استارتاپ هایی که به شرکت ها کمک می کنند استعدادهای کیفی پیدا کنند نیز مورد تقاضا هستند.

سکوی استخدام از راه دور PepperContent به عنوان بخشی از بودجه سری A خود ، به رهبری Lightspeed India در ماه اکتبر ، 4.2 میلیون دلار دریافت کرد. Index Ventures و Sequoia Capital 35 میلیون دلار در Remote.com سرمایه گذاری کردند که به شرکت ها کمک می کند تا بتوانند حقوق و دستمزد را از مرزها مدیریت کنند.

Hemant Mohapatra ، شریک در Lightspeed India ، گفت: “کار از خانه (WFH) گربه ای است که اکنون نمی توان آن را دوباره در کیسه قرار داد.”

موهاپاترا معتقد است که کار در خانه باعث افزایش بهره وری و ضریب کلی خوشحالی کارمندان شده است.

وی افزود: “بسیاری از شركتها در آمریكا به همین دلیل WFH دائمی ارائه می دهند و این روند با توجه به مشكلات رفت و آمد در اینجا بسیار بزرگتر خواهد شد.”

با توجه به پیشرفت کار در مدل خانه ، مدیریت دستگاه برای تیم های از راه دور ، امنیت برای تیم های از راه دور و سیستم عامل های نرم افزاری که برای رویدادهای مختلف مجازی جهانی بسیار شخصی سازی شده اند ، از دیگر مواردی است که باید به آنها توجه شود.

مدیران ارشد این صندوق ها معتقدند که زیرمجموعه ای از این شرکت های نوپا در اینجا اقامت دارند و کسانی که به چگونگی بازی عوامل انسانی در دنیای به سرعت در حال پیشرفت فناوری می پردازند ، افرادی هستند که در بلند مدت موفق می شوند.

برای برآورده ساختن نیاز به تعامل غیررسمی ، شبکه اجتماعی مستقر در ایالات متحده محل کار Fishbowl در ماه نوامبر در هند راه اندازی شد تا از نیروی کار حرفه ای در حال رشد کشور استفاده کند.

این پلتفرم به دنبال ایجاد راهروهای مجازی برای کارمندان است.

این شرکت نوپا 90٪ از متخصصان گروه مشاوره بوستون و 50٪ از شرکت Deloitte را در میان کاربران خود در ایالات متحده به حساب می آورد. در این سال 5.3 میلیون دلار سرمایه به رهبری GGV Capital ، که از Slack و Glassdoor حمایت کرده است ، جمع شد.

مت سان سانبولی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Fishbowl ، گفت: “ما احساس می کنیم که زمان مناسب برای ورود به هند است زیرا مردم از خانه کار می کنند و به دنبال مدیوم هایی هستند تا بتوانند به طور مجازی با سایر متخصصان مکالمه کنند.”

در اوایل سال جاری ، شتاب دهنده محصولات مستقر در نیویورک WeKan با تمرکز سرمایه گذاری بر فضای “آینده کار” نگاه خود را به هند معطوف کرد.

در عصری که کار آینده هنوز نامشخص است ، موسس آن ، Sathya Nellore ، گفت که مشاغل به دنبال اجرای ابزاری هستند که کار از راه دور را سریع تر ، هوشمندتر ، مشترک و سرگرم کننده کند.