کرم لایه بردار پوست چیست و انواع آن کدام است؟

همچنین ویتامین A موجود در این اسکراب با از بین بردن سلولهای مرده پوست آن را صاف و درخشان میکند. اما محققان متوجه شدند این تفاله ها را می توان برای استخراج ترکیبات آنتی اکسیدانی و پلی فنلی موجود در انگور و بکارگیری در محصولات آرایشی بهداشتی استفاده نمود. حتی برای کسانی که پوستی حساس دارند هم مناسب میباشد. به دلیل همین ویژگیها است که این کرم بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده صورت میباشد. گلیکولیک اسید : اسید گلیکولیک به دلیل خاصیت اسیدیته و قدرت نفوذ بالا یک لایه بردار عالی به شمار می رود. در غیر این صورت، بیمار ممکن است حتی نتیجه معکوس بگیرد؛ مثلا خانمی برای بهبود لک بارداری ملاسما پیلینگ شیمیایی انجام داده، به دلیل مراقبت نکردن از نور آفتاب ممکن است دچار بزرگ تر شدن لک نیز بشود.

این محصولات با ایجاد پوسته ریزی سطح پوست و نفوذ به لایه شاخی پوست اتصال بین سلولهای مرده را میشکند و باعث ریزش سریعتر آنها میشود.مصرف صحیح کرمهای لایه بردار منجر به جوانسازی پوست، روشن شدن آن و کاهش لکه های تیره پوست می شود. پوست صورت را نرم و مرطوب میکند. پس ماساژ کرم روی پوست صورت، آن را با آب گرم کاملا بشویید. درصد مناسب AHA به کار رفته در ترکیب کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره باعث میشود تا این کرم بدون ایجاد تحریکات پوستی لایه برداری ملایمی را بر روی پوست انجام دهد.

دارای اسیدهای میوه است که باعث لایه برداری ملایم پوست و روشن شدن آن میشود. وجود ویتامینهای A و E در کنار عصارهها منجربه نرمی و لطافت پوست، درخشان شدن آن، جلوگیری از خشکی و روشن شدن پوست صورت خواهند شد. کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با نفوذپذیری بالایی که دارد به عمق لایهی سطحی پوست نفوذ کرده و با سست کردن اتصالات بین سلولی، باعث جدا شدن سلولهای مرده و پیر از سطح پوست کرم لایه بردار حلزون میشود. اما دستهی دیگری از لایه بردارها هم وجود دارند که توسط پزشک تجویز میشوند که غلظت بالایی دارند. کرم سینره سرعت بالایی در بازسازی پوست دارد.

امروزه پاکسازی پوست یا پیلینگ پوست توسط لیزر های مختص این کار صورت می گیرد. لایه بردار های شیمیایی به ۴ دسته زیر تقسیم می شوند. برند سینره یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین برند ایرانی میباشد که کرم لایه بردار این برند بهترین کرم لایه بردار برای لک صورت میباشد. از این روش برای درمان بیماری های پوستی مثل ضایعات عروقی (همانژیوم، ماه گرفتگی)، بهبود زخم های برجسته و کلوئید، بهبود اسکارهای مختلف، بهبود برخی لک ها مثل کک ومک، لکه های قهوه ای و جوان سازی پوست استفاده می شود. لایه برداری در بلند مدت می تواند تولیدات کلاژن پوست را افزایش دهد.