کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

مانند خاصیت ضد آفتابی، ضد چروک، ضد لک و روشن کنندگی و … از آن جا که این ترکیبات عینا در ترکیب NMF وجود دارند کاملا ایمن هستند و بهترین و قوی ترین مرطوب کنندگی را به پوست کودک هدیه می کنند. مرطوب کننده ها به اشکال مختلف امولسيون مايع، پماد و کرم ديده مي شوند که محتواي چربي و آب در اين اشکال فرق مي کند. مواد جاذب الرطوبه موجود در کرم ها بر روی سطح پوست نشسته و با آب موجود در لایه ای زیرین پوست پیوند می دهد و آنرا به سمت خود جذب می کند در نتیجه رطوبت از لایه های زیرین پوست به سمت لایه شاخی حرکت کرده و آنرا مرطوب می کند.

اگر به دلیل تنوع محصولات، هنگام خرید نرم کننده با مشکل مواجه می شوید نکته های زیر در انتخاب درست کمک تان می کند. اگر پوست تان خیلی خشک و پوسته پوسته شده است، احتمالا به نرم کننده ای غلیظ مانند وازلین احتیاج دارید اما کرم ها برای بیشتر پوست های معمولی، بهترین گزینه هستند زیرا نسبت به وازلین، لایه نازک تری روی پوست ایجاد می کنند. مرطوب کننده مناسب پوست چرب، فاقد روغن، سبک و برپایه آب است و بهتراست به جای آن از محصولات آبرسان که وظیفه اصلی آنها افزایش میزان آب پوست است، استفاده کنند. اقا بالا بری پایین بیای مرطوب کننده های کامان یه چیز دیگه اند.

برحسب برند سازنده، ترکیبات تشکیلدهنده، بافت، میزان اثربخشی و غیره، قیمت محصولات مرطوب کننده مختلف، متفاوت است. مهم ترين نکته در انتخاب يک مرطوب کننده، توجه به نوع پوست است که مي تواند خشک، چرب، معمولي و مختلط باشد. البته باید توجه داشت که این مواد نباید به تنهایی در کرم های مرطوب کننده استفاده شود چون TEWL را افزایش داده موجب از دست دادن آب بدن می شود از اینرو این مواد باید به همراه مواد پوشاننده استفاده شود. توجه به مواد تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده نیز از ضروریاتی است که همواره باید به آن دقت شود. این مخلوط در واقع فاز آبی کرم را تشکیل می دهد.

همچنین اوره 5% در ترکیابت کرم دیده میشهکه باعث میشه به راحتی در عمق لایه شاخی نفوذ کرده و مقادیر فراوانی آب را به خود جذب و برای مدت طولانی نگهداری کنه.وقتی این کرم رو میزنی کاملا پوست دست و صورت رو نرم میکنه و بعد از چند هفته استفاده مداوم تاثیرش به خوبی دیده میشه. نرم کننده ها با پر کردن فضای بین سلول های لایه شاخی پوست موجب صافی و نرمی پوست می شوند. همراه تبخیر شدن این آب، چربی طبیعی پوست هم از بین میرود. در این بخش به معرفی کرم مرطوب کننده مای و آبرسان دست و صورت این برند میپردازیم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم مرطوب کننده b com bio وب سایت خود باشید.