کیت ردیاب خودرو پرتابل با GPS و ماژول سیم کارت Sim800L

شاید این سوال برای شماهم پیش آمده که با وجود دزدگیر چه نیازی به ردیاب آکیتا هست؟ همچنین می توانید در صورت هر گونه سوال از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی آکیتا در ارتباط باشید. در این روش نیز اطلاعات حرکتی و از طریق جی پی اس توسط ردیاب برای مرکز کنترل ارسال می شود. دستگاه تماس شما را قطع کرده و پس از چند لحظه اطلاعات جغرافیایی را به شماره از پیش تعیین شده پیامک می نماید. ردیاب های خودرو چند سالی هست که در دنیای امنیت خودرو غوغا به پا کرده اند و در این میان ردیاب هایی که همیشه خود را متناسب با تکنولوژی روز ارتقا بدهند، مناسب ترین انتخاب خواهند بود.

یکی از بهترین های دنیا، برند DELTAGPS با ۴ سرور قدرتمند در نقاط مختلف دنیا، دارای دیتا سنتر هوشمند با فایروالهای قدرتمند ضد هک میباشد. یکی دیگر از انواع ردیاب جی پی اس خودروی شرکت وایزر، ردیاب F100-R می باشد. یکی از پر کاربردترین موارد استفاده از جی پی اس ماشین برای جلوگیری از سرقت خودرو است. این دستگاه از چهار روش GPS، GLONASS، BeiDou و COMPASS برای ردیابی خودرو مورد نظر شما استفاده میکند. مسیر حرکت خودرو در بازههای زمانی مختلف را با ذکر دقیق زمان و تاریخ ثبت کرده و برای راننده ارسال میکند. در مدل دومی که به ردیاب دکلی معروف است، برای کارهای سادهتر استفاده میگردد و معمولا یک موقعیت (لوکیشن) تقریبی از دکلهای اطراف با خطا دریافت میکند و با همان سیمکارت داخلی ارسال میکند.

ما را در سایت ردیاب شخصی ویگو و نصب ردیاب خودرو همراهی کنید تا شما را با اطلاعات کاملی در رابطه با ردیاب شخصی و جی پی اس خودرو آشنا کنیم. سخت افزار ردیاب خودرو علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی فرد، اطلاعات دقیقی از زمان و موقعیتی که فرد در آن حضور داشته و همچنین تخطی از سرعت مجاز حین رانندگی به شما ارائه می دهد. اصلیترین و مهمترین کاربرد ردیاب خودرو GT800، نشان دادن موقعیت مکانی وسیله نقلیه روی نقشه در هر نقطه از جهان و در هر ساعت از شبانه روز است. اگر از ترس سرقت، خودروی دلخواهتان را نمی خرید و یا اگر به دلیل نداشتن پارکینگ این نگرانی همیشه همراهتان است که اتومبیلتان ممکن است ربوده شود دستگاه جی پی اس (GPS) باعث شده همه این نگرانی ها از بین برود و با نصب این سیستم ضد سرقت خودرو موقعیت ماشین شما در همه مکان ها نشان داده شود که در صورت بروز مشکل شما را آگاه کند.

با توجه به احساس خطری که توسط مالکان خودرو یا موتورسیکلت توسط سارقان ایجاد شده است، باعث شده تا استفاده از ردیاب دارای محبوبیت زیادی نزد رانندگان باشد. آژانسهای مسافربری از مسیر حرکت رانندههای خود آگاه باشند و موارد بسیار زیادی که از ردیاب استفاده میشود. ردیاب های خودرو از ابزارهای بسیار مهم در جهت حفاظت از خودرو در برابر سرقت به شمار می رود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تعمیر gps خودرو لطفا به بازدید از وب سایت ما.