گوشی اپل لیست قیمت + آفرهای ویژه خرید آیفون امروز 23 آذر

این بدان معناست که قسمتهای روشن واقعاً از روی صفحه نمایش ظاهر میشوند، در حالی که قسمتهای تیرهتر سیاه رنگ میشوند. علاوه بر این از روی طراحی و شکل ظاهری نیز می توانید از اصل و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید. همچنین مانند سری 12 در این سری هم خبری از شارژر درون جعبه نیست و یا باید از شارژر فعلی خود استفاده کنید یا شارژر را جداگانه تهیه کنید. استفاده از دوربینی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری ۵ مگاپیکسلی در دوربین سلفی از تغییرات بزرگ این نسل از آیفون هستند. برای مثال، می توانید فایل های مورد نیاز خود را در هم در گوی آیفون و هم در Mac خود استفاده کرده و همچنین Apple Watch داده ها را به طور خودکار در تلفن و رایانه شما بارگذاری می کند.

در بخش نمایشگر ايفون ١٣ با یک پنل سوپر رتینا 6.1 اینچی با رزولوشن 1170×2532 عرضه شده است و از فناوری اولد ساخت خود اپل بهره میبرد. دوربین سلفی تمامی اعضای خانواده آیفون ۱۳ نیز نسبت به قبل تغییری نکرده و همان دوربین 12 مگاپیکسلی قبلی است. تنها تفاوت مهمی که بین ایفون ۱۳ و سری سال قبل وجود دارد تراشه ارتقا یافته A15 است که البته هنوز مشخص نیست نسبت به A14 چه مقدار بهبود پیدا کرده است. تمامی ایفون سیزده های امسال با تراشه جدید A15 اپل عرضه میشوند. نسل نخست گوشی های آیفون توانست توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند و به یکی از پرفروشترین گوشیهای تاریخ تبدیل شود.

طراحی جدید لنز گوشی های آیفون 13پرو و آیفون 13 پرومکس، توانایی فوکوس خودکار را برای اولین بار در لنزهای اولترا واید ارائه می دهد. اصلاح اعوجاج کاملاً ماهرانه انجام می شود. A15 همچنین یک موتور عصبی جدید 16 هستهای دارد که میتواند در هر ثانیه 15.8 تریلیون عملیات مختلف انجام دهد. در واقع اپل هر دو نسخه از فناوری 5G (پهنای باند زیاد و کم) را در نسل پیشین گنجانده بود و این امر باعث افزایش قیمت گوشی به ویژه در ایالات متحده شد. هر سه گوشی در این بخش عالی کار کردهاند.

قیمت روز گوشیهای پرفروش این سه برند را در ادامه میتوانید مشاهده کنید. سامسونگ قرار است وظیفهی ساخت نمایشگر گوشیهای آیفون آینده را برعهده بگیرد. آیفون SE با قیمت مقرون به صرفه و طراحی زیبا یکی از بهترین محصولات اپل است. به عبارت دیگر آیفون 13 میتواند با یک بار شارژ به مدت 19 ساعت دوام بیاورد. شما میتوانید برای مقایسه قیمت گوشی آیفون با دیگر گوشیهای روز موجود در بازار به تلکام مرجعه کنید. همانطور که گفتیم طراحی ظاهری iPhone 13 از بسیاری از جهات شبیه به آیفون 12 است و اگر یکی از گوشیهای سری 12 را داشته باشید با خرید این مدل تفاوت چندانی احساس نمیکنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گوشی آیفون گلد لطفا به بازدید از وب سایت ما.