Paytm Postpaid با هدف دو برابر کردن کاربران خدمات پس از پرداخت به 1.5 کرور تا مارس رسیده است

شرکت خدمات مالی دیجیتال Paytm روز دوشنبه گفت که این شرکت حدود 70 لیتر از خدمات خدمات اعتبار خرد پس از پرداخت را به دست آورده است و هدف آن بستن سال مالی جاری با 1.5 کرور مشتری است. این شرکت خدمات Paypm Postpaid را با مشارکت دو شرکت خدمات مالی غیربانکی (NBFC) با یک خط اعتبار فوری برای پرداخت های مختلف به کاربران برنامه Paytm ارائه می دهد.

پایتم در بیانیه ای گفت: “این شرکت به 7 میلیون کاربر برای سرویس Postpaid دست یافته است و در تلاش است تا پایان سال مالی جاری 15 میلیون کاربر را به ثبت برساند.”

این شرکت فناوری مالی گفت که اکنون همکاری خود را با جامعه توسعه دهنده در فروشگاه مینی برنامه اندروید جدید این شرکت گسترش داده است.

“این به طور بالقوه به سود مشاغل خواهد بود زیرا یک مشتری گزینه دیگری برای انتخاب خرید در حال حاضر و پرداخت خدمات بعدی دارد. در آماده سازی برای فصل جشن آینده ، Paytm Postpaid همچنین در حال ادغام است که دستگاه های POS اندرویدی Paytm بیش از 2 لهجه تأمین می کنند خریداران برای خرید اعتباری و سود خرده فروشان در سراسر کشور استفاده می کنند. ”

Paytm گفت که سرویس Postpaid از قبل برای شارژ و پرداخت قبض در Paytm ، پرداخت آنلاین در برنامه های اینترنتی و همچنین خرید لوازم ضروری خانه از فروشگاه های Kirana در دسترس است.

مدیرعامل Paytm Lending ، رفتار گوپتا گفت: “ما قصد داریم خدمات خود را به همان تعداد مشاغل گسترش دهیم كه مصرف كنندگان را قادر می سازد از راحت خرید هم اكنون بهره مند شوند و بعداً هزینه پرداخت كنند.”

این شرکت محدودیت های اعتباری را در سه اسلب بین 20،000 تا 1 لک در هر ماه ارائه می دهد.