قبل از اینکه خیلی دیر شود در مورد بک لینک Pbn چه باید کرد

هنگامی که یک مالک PBN شروع به فروش لینک های سایت های خود به متخصصان SEO و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد شبکه می کند، شبکه سایت ها خصوصی نیست زیرا شبکه بی اعتبار شده است. اطلاعات و محتوا نوشته شده باید یکسان نباشد و از انجام این کار، جدا خودداری شود. به عبارت بهتر، حضور من در این فضا صرفا کاری نیست و از عمق وجودم به علاقمندیهایم همچون وب، عکاسی و غیره عشق میورزم و تا جایی که در توان داشته باشم در این عرصه تلاش میکنم تا خدماتی شایسته تقدیم تمامی عزیزان کنم و برای کسانی که همراه من هستند، هم دوست خوبی باشم و هم همکار خوب. بسیار هم عالی. البته پیش بینی ما این هست که حداقل تا لینک 5 از صفحه اول هم بتونید با این پکیج اجرا شده و دستور العمل هایی که به شما داده شد راه پیدا کنید. کاملا روشن هست که چنین شبکه ای خیلی سریع لو خواهد رفت. بک لینک pbn ، به نفع متخصص سئو است که تمام نکات ظریف ارتقاء وب سایت با استفاده از شبکه ها را به طور کامل بررسی کند. بنابراین، با استفاده از PBN ها، شما در معرض خطر قرار گرفتن رتبه بندی صفحات جداگانه یا کل سایت هستید و در موارد شدید، سایت خود را از فهرست حذف می کنید.

با این حال، می توانید وضعیت را اصلاح کنید پیوندها را حذف کنید و درخواست بررسی مجدد ارسال کنید. بیشتر مشکلات گزارش شده منجر به این می شود که صفحات یا سایت ها در نتایج جستجو رتبه پایین تری داشته باشند یا بدون هیچ نشانه بصری برای کاربر از نتایج جستجو حذف شوند. این سایت ۵ سال قدمت داره و بیشتر مطالبش در حوزه سلامت و پزشکی و داروهای گیاهی هستش . این امر به این دلیل است که شما می توانید محتوا تخصصی را ایجاد یا تغییر دهید تا به طور خاص به حوزه شما مربوط شود. از همین رو 59 حوزهی تخصصی (نیچ) را پوشش داده که 9 صنعت مختلف را شامل شده و درجهی حضور آنها در جهان آنلاین در بالاترین سطح قرار دارد. اگر سایت های PBN با موفقیت به سایت اصلی لینک دهد، موتورهای جستجو این لینک را بین هر دو سایت مشاهده می کنند و وزن آن را در نظر می گیرند. وزن لینک بالایی برای قدرت بخشیدن به سایت اصلی داشته باشید. بنابراین، فرآیند ایجاد یک شبکه سایت بسیار مهم است.

ایجاد یک شبکه خوب از سایت های وابسته نه تنها به پول بلکه به زمان نیز نیاز دارد. در یک فصل یا شرایط خاص که نیاز به افزایش فروش دارید، ایجاد یک PBN یک راه سریع اما پر زحمت برای افزایش فروش خود برای یک فصل یا افزایش یک موقعیت خاص است. زیرا اگر به درستی انجام شود، میتوانید سایت خود را به بالاترین سطح برسانید، رقبای خود را شکست دهید و نتایج را به فروش تبدیل کنید. شخصی که آن سایت ها را آورده، تنها یک هدف دارد، رتبه بندی گوگل را دستکاری کند. اگر در ساخت لینک یا سایر تلاش های بیش از حد در سئو زیاده روی کنید، خطر جریمه شدن سایت و کاهش رتبه شما وجود دارد. بسیاری از تیم های سئو به استفاده از PBN متوسل می شوند زیرا ساخت لینک های جدید را بسیار آسان تر می کنند. اولین تلاش های ناموفق: اگر به تنهایی در حال ساخت یک شبکه هستید، این احتمال وجود دارد که اولین تلاش بی فایده باشد. طراحی یک شبکه PBN آنقدر زمانبر است که شما ممکن است حتی از سایت خودتان غافل شوید.

با این حال، حتی اگر این روش موفقیت آمیز باشد، بعید است که سایت یا صفحه به موقعیت قبلی خود در رتبه بندی بازگردد یا، حداقل، بلافاصله. با این حال، اگر یک متخصص سئو PBN آن را اصولی انجام دهد، می تواند تأثیر مخربی داشته باشد. و این بدان معناست که شما تمام زحمات و هزینه های صرف شده برای این لینک ها را هدر داده اید. در حال حاضر ترفند مهم برای بکلینک PBN در سئو، محتوای با کیفیتی که در وبسایتها منتشر شده است و پیوندهای با کیفیتی که از سایتهای دیگر به سایت اصلی داده میشود. ایده این است که سایت ها باید غیر مرتبط با یکدیگر جلوه داده شوند تا موتورهای جستجو تمام لینک های خروجی را طبیعی تشخیص دهند. برای لینکسازی پی بی ان باید بهصورت کاملاً آگاهانه و با دانش کافی این کار را انجام دهید تا اثرگذاری مثبت در سئو و افزایش رتبه گوگل سایت داشته باشد. عامل سودآوری اگر تازه شروع به کار کرده اید، از PBN ها فقط برای جایگاه های رقابتی استفاده کنید که سایر اقدامات در آنها کافی نیست. با این حساب فقط یک چیزی وجود دارد: شما از بک لینک برای تقویت سئو خارجی خود استفاده میکنید.