سئو سایت گوگل چیست ؟

هر از آن 7 راز تکنیک‌ها را اعمال کنید. برای بهبود سئو

در صورتی که نمیدانید بهترین روش برای شما در سئو چیست؟ یافتن ایده برای محتوا: به کمک این روش بهترین کلیدواژهها برای تولید محتوا را مییابید و بر اساس آن استراتژی تولید محتوای خود را تنظیم میکنید. کلمه کلیدی «بهترین استپ ایروبیک» را مییابید که حجم جستوجوی بالا و سختی پایین دارد. در گذشته تولیدکنندگان محتوا، تحقیق کلمات کلیدی را تنها برای یافتن کلیدواژههایی با حجم جستوجوی بالا مورد استفاده قرار میدادند. تحقیق کلمات کلیدی از مراحل ابتدایی در سئو است و به دلایل زیر اهمیت دارد. نکته حرفهای: فراموش نکنید بررسی سئو سایت تنها مرحله ابتدایی کار است. بک لینک ها و تاثیر آنها در افزایش سئو سایت را فراموش نکنید.

سئو چیست به زبان ساده

علاوه بر تفاوتهایی مانند لینک داخلی و خارجی یا لینک استاندارد و Nofollow، بکلینکها به لحاظ ارزش نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برای حذف یک مقاله یا محصول از سایت خود، شما اول باید آن را از سایت خود حذف کنید، سپس تمام لینک های داخلی و در صورت امکان بک لینک های آن را حذف کنید و در مرحله آخر از ابزار Removals استفاده کنید که در آینده هم مجددا ایندکس نشود. در این فعالیت ما با کمک ابزارهای رایگان و غیر رایگان، سعی میکنیم بهترین کلمات کلیدی ممکن برای صفحات و مقالات و محصولات سایت خود را یافته و به این صورت مخاطبان بیشتری را به وب سایت خود دعوت کنیم.



سئو سایت با گوگل

باید سریعا کلمات کلیدی ترند را پیدا کرده و مقالات را سریع بنویسید. نکته مهمی که باید بدانید این است که اغلب این تکنیک ها همانطور که سریعا شما را به صفحه 1 میبرند، سریع هم باعث کاهش رتبه تان میشوند. در تصویر زیر سختی کلمه کلیدی «موبایل» را مشاهده میکنید. سئو وب سایت چیست تصویر زیر پس از کلمه کلیدی اولیه «اسپرسو» حرف «خ» را وارد کردهایم و این پیشنهادات را از گوگل دریافت کردهایم. تصویر زیر جستوجوهای مرتبط برای کلمه کلیدی اولیه «قهوه ساز» را نشان میدهد. موتورهای جستوجو به خصوص گوگل سالهای اخیر به جای اینکه فقط متن را ارزیابی کند به سمت یادگیری ماشین حرکت کرده است. سادهترین راه برای یافتن کلمه کلیدی مرتبط این است که صفحه نتایج موتور جستوجو را تحلیل کنید تا موارد زیر را متوجه شوید.

زمانی که کلمه کلیدی خود را یافتید با درنظر گرفتن رقابت، باید متوجه میزان دشواری آن شوید. زمانی که میخواهید یک url برای وب سایت خود طراحی کنید بهتر است ابتدا به این موضوع فکر کنید که چه چیزی برای گوگل و کاربر مناسبتر است. حوزه سئو پویا و دائماً در حال تحول است که ناشی از تغییرات در الگوریتمهای موتورهای جستجو، پیشرفتهای فناوری و تغییر در رفتار کاربر است. به عنوان مثال شما با مطالعه این مطلب می توانید تا حدودی با حوزه سئو آشنا شوید اما به طور قطع نمی توانید برای بهینه سازی سایتتان اقدام کنید. شناخت حوزه تخصصی (Niche): با کمک جستوجوی کلمات کلیدی میتوانید در مورد موضوعات جذاب برای افراد در حوزه تخصصی خود اطلاعات به دست آورید.

برای مثال با جستوجوی کلمه «جاروبرقی» در گوگل، متوجه میشوید که افراد زیادی آن را جستوجو کردهاند. نکته: یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در جستوجوی کلمه کلیدی مرتکب میشوند این است که آنها فقط به اعداد در ابزار جستوجوی کلمه کلیدی نگاه میکنند و هدف جستوجو را نادیده میگیرند. نکته: علاوه بر گوگل پلتفرمهای زیادی مانند Reddit، یوتیوب، Quora، تالارهای گفتگو، گروههای فیسبوک و غیره برای یافتن کلمات کلیدی وجود دارند. ابزارهای رایگان زیادی وجود دارند که با استفاده از یک کلمه کلیدی اولیه صدها کلمه کلیدی پیشنهاد میدهند اما معمولا محدودیتهای زیادی دارند. ابزارهای حرفهای علاوه بر پیشنهاد کلمات کلیدی، معیارهای مفید دیگری برای سئو و ابزارهای تحلیلی برای ارزیابی و انتخاب بهترین کلمه کلیدی ارائه میدهند.

این ابزار علاوه بر پیشنهاد دادن کلمه کلیدی، دشواری آن را نیز ذکر میکند و به شما در تحلیل صفحه نتایج جستوجو کمک میکند. اما با مشاهده نتایج جستوجو متوجه میشوید تمام صفحات وبی که در صفحه اول رتبهبندی شدهاند، نظرات و راهنمای خرید هستند. برای مثال در ابزار «KWFinder» کلمه کلیدی اولیه «اسپرسو» را جستوجو کردهایم و پیشنهاداتی نمایش داده شده است. در این مثال دامنه وبسایت یک شرکت تولیدکننده قهوه را وارد کردهایم. هر سهٔ آنها، در بخشهایی از این فرایند دخیل هستند و دسترسی گوگل به سایت و محتوای آن را بهینهتر میکنند. ✅ نکته: اگه عنوان سئوی شما رو گوگل نشون نمیده حتماً باید عنوان اون صفحه رو بررسی کنید و به احتمال خیلی زیاد عنوان سئوی شما با عناوین داخلی یا محتوای صفحه زیاد همخوانی نداره.

این رقابتها معمولاً جنبههای مختلف استراتژی سئوی یک وبسایت، از جمله بهینهسازی فنی، کیفیت محتوا، تجربه کاربر و دیده شدن کلی موتورهای جستجو را ارزیابی میکنند. میکسین سایت ساز رایگانی است که به طور خاص روی سئوی فروشگاههای خود سرمایهگذاری ویژهای کرده است. این موضوع تاثیرات منفی روی سئو سایت شما میگذارد. از جمله سایت های شرکت طراحی وب سایت دارکوب که در هر مقاله از آنها نکات جدید و آموزشی و آخرین اخبار مربوط به سئو منتشر می شود . با دنبال کردن این مراحل می توانید ادعاهای یک شرکت طراحی سایت را در مورد توانایی آنها در طراحی یک وب سایت سئو ارزیابی و تأیید کنید و تصمیمی آگاهانه در مورد شراکت با آنها بگیرید.

سئو سایت گوگل

برای مطالعه بیشتر در مورد تولید محتوا مطالب زیر پیشنهاد میشود. برای تشریح این موضوع که عنوان کردیم (سئو سایت از زمان قبل از طراحی سایت شروع میشود) ابتدا باید منظورمان از طراحی سایت بر پایه سئو (SEO Base) را بازگو نماییم. برای جلوگیری از بهینهسازی برای کلمات کلیدی اشتباه، همواره قبل از شروع به کار نگاهی به صفحه نتایج موتور جستوجو بیاندازید. در نتیجه، بهبود سئو وب سایت از بهینهسازی معیارهای ثابت به سمت بهبود «تجربه کاربری» (UX) تغییر کرده است. هیچ زمان دقیق و از پیش مشخصی برای رسیدن به صفحه اول وجود ندارد زیرا میزان رقابت در هر کسب و کاری متفاوت است.از طرفی فاکتورهای زیادی در رسیدن سایت به صفحه اول گوگل نقش دارند مانند میزان قدمت دامنه، فعالیت های پیشین انجام شده ، کلمات کلیدی هدف گذاری شده و .. در برخی موارد می توان پس از گذشت چند ماه نتایج بسیار خوبی گرفت و در برخی موارد نیز ممکن است به بیش از یکسال فعالیت مداوم حرفه ای نیاز باشد.